Reiska_SB Liittynyt 30.10.2004 Sijainti Helsinki 12.9.2014 #21 Thanks.. Oli rento reissu. Apua kesä loppuu, täytyy kiristää tahtia
D-Iivil Liittynyt 23.8.2010 Sijainti Hellsinki 16.9.2014 #22 Onkos tämän viikon torstaille PK-letkaa suunnitteilla? Itse olisin vaihteeksi maisemissa ja tämän kauden vika mahdollisuus osallistua PK-letkaan
Onkos tämän viikon torstaille PK-letkaa suunnitteilla? Itse olisin vaihteeksi maisemissa ja tämän kauden vika mahdollisuus osallistua PK-letkaan
pupu Eläkeläinen Rata ja koulutus MotOrg ry - Kunniajäsen Liittynyt 5.7.2005 Sijainti Kirkkonummi 16.9.2014 #23 D-Iivil sanoi: Onkos tämän viikon torstaille PK-letkaa suunnitteilla? Itse olisin vaihteeksi maisemissa ja tämän kauden vika mahdollisuus osallistua PK-letkaan Napsauta laajentaaksesi... ------ tr3 sanoi: Jaaha se oli tämän kesän viimeinen pk torstai Muutama lauantai setti on suunnitteilla niistä myöhemmin Kiitos ja anteeksi Napsauta laajentaaksesi...
D-Iivil sanoi: Onkos tämän viikon torstaille PK-letkaa suunnitteilla? Itse olisin vaihteeksi maisemissa ja tämän kauden vika mahdollisuus osallistua PK-letkaan Napsauta laajentaaksesi... ------ tr3 sanoi: Jaaha se oli tämän kesän viimeinen pk torstai Muutama lauantai setti on suunnitteilla niistä myöhemmin Kiitos ja anteeksi Napsauta laajentaaksesi...