• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelua 8.5 tiistaina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tää kukkahattu ajatteli lähtee huomenna
062802moto_prv.gif
mukaan saapi tulla
062802jumpie_prv.gif
ajattelin et vois vetästä jonnekki nurmijärvelle päin....nii ja mä suunnistan mielummin peräpäässä ku vedän joukkoa....
biggrin.gif

eli huomenna tiistaina 8.5

paikka:lahnuksen shelli

aika:18.30

ihan kiva jos joku uskaltaa messii ni mull onpi pienempi vaara eksyä
blush.gif

ja muistakaa risteyksissä pitää huoli...et takana tuleva näkee mihin käännyt....ja jos ketää ei näy ...odotat ennen tai jälkeen risteyksen....kunnes näkyy....
thumbs-up.gif

...Ei oo vielä uutta pyörää..... Muuten olisin voinu vääntäytyä messiin... Ja "paha-pirkko" on taas purettu osiks maalausta ja kasausta varten...

Pääsen vasta klo 20 töistä, muuten olis voinu lähteekkin testaileen polven kestävyyttä.

Pitäskö uskaltautua ekaa kertaa messiin..? Töistä pääsen klo 18, just saattais keretä.. Missäs tää Lahnuksen Shelli ny olikaan?

Minäkin voisin kanssa ensimmäistä kertaa yritä tulla jos vaan pääsen töistä ajoissa??
confused_orig.gif

Ja jos matka suuntautuu tänne Nurtsille päin, eikä oo älytöntä lössiä, nii mä voin vaikka sumpit keittää.. (mul on vaan 8 kahvikuppia) ;)

Vois kai sitä tulla jos keli vaan on kohillaan. Pitäiskö ottaa omat kahvikupit mukaan reissulle niin ei tartteis Mc Nikke T:n viettää aikaa tiskialtaan ääressä sillä aikaa kun muut ryystää kahveeta
biggrin.gif
.

Tai sit mennään Myllykukkoon suoraan...
biggrin.gif
Tos vanhan Hämeenlinnantien varressa, vähän Nurtsin pohjoispuolella on kans hyvä kahvimesta. Kahvila Roosako se nyt oli...

Säästelkäähän ajohaluja vielä viikonlopullekkin. Itse joudun istumaan koulunpenkillä vielä tänkuun
bawling.gif

Jos sitten kesällä pääsis ajamaan viikolla muutenki ku töihin->kouluun->kotiin
veryangry.gif

Pitäkäähän kivaa sielä! (tanssii sadetanssia)
033102bebe_1_prv.gif

No tämä tuli kuin tilauksesta!
biggrin.gif

Olin jo lähettämässä porukoille viestiä, että kiinnostaako ajella
smile_org.gif

Mopo on vihdoinkin taas ajokunnossa!!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
buttrock.gif
sport05.gif
buttrock.gif
inlove.gif

Tai sit mennään Myllykukkoon suoraan...
biggrin.gif
Tos vanhan Hämeenlinnantien varressa, vähän Nurtsin pohjoispuolella on kans hyvä kahvimesta. Kahvila Roosako se nyt oli...
voi olla parempi et mennää johonki huoltikselle
biggrin.gif
tai sit voiaa tuua jokainen oma nimikkokuppi ja aina ku poiketaa sielläpäin tullaa teiän tykö kahveelle
062802jumpie_prv.gif
...... no ei nyt sentää...vois kokeilla tota kahvila roosaa..monees se on auki?
confused_orig.gif

mäki pääsen kuudelta duunista ...mut luulis mun kyl kerkeevän puol seiskaan lahnukselle jos mitää ihmeempää ei tapahdu...
baaa.gif

Poika pitäisi viedä fudis peliin, mutta jos pääsen luistamaan siitä niin tulen.

Päivällä täytyy käydä työmatkalla tuolla nurmijärvellä päin, mutta eihän se haittaa jos kaksikin kertaa päivässä sinne ajelee.....
biggrin.gif

Mikäs se on ajellessa kun rempat on tehty, nyt vaan......ajellaan.....
sport05.gif

Voisin liittyä mukaan joukkoon  
sport05.gif
.

Tässä hieman infoa:

Kahvila Roosa
Avoinna ma-pe 5.30-21, la 7-20, su 8-21
Paikkoja 54
Hämeenlinnantie 189, 05200 Rajamäki
Puh. (09) 250 6191

Back