Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No huh huh! Ootte sitkeitä moposissejä!Eilisen ajelun innoittamana 2. pääsiäispäivänä maanantaina 9.4.2007 kaik kahville ja ajelemaan
paikka Nihtisillan ABC, Nihtisillantie 4 (Kauniaistentie) klik klo:13.00
Vähän lyhyt varoitusaika, mut eksykää paikalle kynnelle kykenevät![]()
Tuu raajarikko sillä rollaattorillaNo huh huh! Ootte sitkeitä moposissejä!Tää ei pääse tänään...![]()
Aloitusviestiä lainaten :moneltako porukka tuonne kokoontuu?
paikka Nihtisillan ABC, Nihtisillantie 4 (Kauniaistentie) klik klo:13.00
...eikös ylhäällä mainita että 13 tasan reikäpäätä...moneltako porukka tuonne kokoontuu?
Eipä sulla vielä hätää ... mulla alkaa tuo kuullunkin ymmärtäminen pätkiä ......taitaa olla vielä ajokunto vähä hakusas kun ei näe/ymmärrä lukemaansa...
.......no kotona siitä on joskus hyötyäEipä sulla vielä hätää ... mulla alkaa tuo kuullunkin ymmärtäminen pätkiä ......taitaa olla vielä ajokunto vähä hakusas kun ei näe/ymmärrä lukemaansa...![]()
ABC:n ikärasismista ei kyl ole tietoaJa miten siellä mahdettaisi suhtautua nuorempaan porukkaan, mitä kuvista katsellu niin suurimmalla osalla linssissä 2x oma ikä (karkea arvio/heitto)![]()
Eipä ole näissä miiteissä yleensä ollu tapan kysellä henkareita ja tarkistella kenenkään ikää. Jokainen on just sen ikänen kun itestä tuntuu .... ja sen mukaan tän porukan keski ikä on ööö n.18-20v.(tapauksesta riippuen joskus jopa allekkin) Elikkä minkäs ikänen sä olitkaan ?sanoi:Ja miten siellä mahdettaisi suhtautua nuorempaan porukkaan, mitä kuvista katsellu niin suurimmalla osalla linssissä 2x oma ikä (karkea arvio/heitto)
No ei se itse ABC tuota onkelmaaABC:n ikärasismista ei kyl ole tietoaJa miten siellä mahdettaisi suhtautua nuorempaan porukkaan, mitä kuvista katsellu niin suurimmalla osalla linssissä 2x oma ikä (karkea arvio/heitto)
mut orgin miiteissä, ajelemassa/kahvilla käy kyllä kaiken ikäisiä![]()
![]()
Mukaan vaan ens kerralla![]()