• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu, la 9.2.2008 klo. 12.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäiskö se lähteä Yammuttaren kunniaksi vetämään siivu maantietä huomenna?

Itse käyn ajelemassa joka tapauksessa, joten mukaan vaan.

Esim. Nihtisillan ABC Espoossa kävisi mulle kahvittelupaikaksi klo. 12.00 alkaen. Siitä sitten lenkille.  
062802moto_prv.gif

Jos halukkaita, kuittailkaa tänne, niin tiedän ajanko ABC:lle ollenkaan..

Ei jumakauta. Vielä ei pysty jos ei sään suhteen tule jotakin tosi dramaattista seuraavan vuorokauden aikana.

Ajelut polttaa pirusti mut nyt täytyy kyllä evätä itseltä tämä reissu.
On jääkiekko peliä ja muuta hyviä tekosyitä olla nyt lähtemättä ajelulle.

bowdown.gif
kaikille taas jotka pyöränsä lenkille huomenna vievät.

onneks oon rukalla ja tääl 80cm lunta maassa joten ajelut vain kelkalla
smile_org.gif

(kortti kuivumassa viel 2viikkoo perk)

Muuten kyllä olisin paikalla, mutta on aika pers*estä vetää sinne ensin tampereelta, eikä autossakaan oo koukkua
sad_orig.gif

No pitää tyytyä ajaan täälä
tounge.gif
062802moto_prv.gif
sport05.gif

Nohöh. Lähtö olis oivallisesta paikasta, mutta töissähän mun pitää olla. Parasta mahdollista lenkkiä teille!
062802moto_prv.gif

Kiitoksia v1000cc:lle ajoseurasta ja muille kahvitteluista. 140km taisi tulla itsellä trippiin kotimatkoineen.

Hämmästyksekseni joutu kerran nostaa lapasta menomatkalla turun moottoritiellä kun vastaan tuli joku matkaenduro Kehä2:sen läheisyydessä.
sport05.gif

Back