• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pirelli Diablo Rosso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikkokoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Lahti
Do diin...Näyttää kestosuosikki Diablokin nyt uudistuneen. Hivenen on kuviossa muutosta ja gummin pitäisi olla parempi kaikilla osa-alueilla. Ei hullumpaa. Tietääpähän mitä lähtee seuraavaksi Aprilian alle sovittelemaan  
thumbs-up.gif
Takaseenkin löytyy nyt 190/55 vaihtoehto eli ei tarvi välttämättä corsa III:sta ostaa ellei välttämäti halua...

Do diin...Näyttää kestosuosikki Diablokin nyt uudistuneen. Hivenen on kuviossa muutosta ja gummin pitäisi olla parempi kaikilla osa-alueilla. Ei hullumpaa. Tietääpähän mitä lähtee seuraavaksi Aprilian alle sovittelemaan
thumbs-up.gif
Takaseenkin löytyy nyt 190/55 vaihtoehto eli ei tarvi välttämättä corsa III:sta ostaa ellei välttämäti halua...
Tässä olis linkkiäkin: Diablo Rosso

noista Pirellin teksteistä ei oikein saanut mitään irti eli onko tuossa esim. takana eri seoksia keskellä ja laidalla (mutta "more mileage" verrattuna Corsa III seoksiin). pitää varmaan odottaa loistavia BIKE.n rengastestejä
biggrin.gif

Ladatkaa sivulta tuo "Techical release" niin saatte jotain infoa noista kumeista.

Nuo live your emotionit ei paljoa kyllä lämmitä
tounge.gif

Ettei vaan olis uudelleennimetty Diablo Strada.....
Ei...kun ihan viritetty Diablo on kyseessä. Käyppä tsekkaamassa tiedot.
Hyvä homma. Täytyykin seuraavaksi kokeilla. Pientä piilomainontaa tuossa kuvassa  
wink.gif
30 donaa tyytyväisenä Diabloilla. Eipä sitä tarvi enää edes piilossa mainostaa. Kokemusta niin Stradoista takasena kuin Diabloista edessä ja takana...
wink.gif
Ja jos Stradoista on saatu lisää kulutuskestävyyttä ja sadekelin pitoa tuohon Rossoon niin hyvällä tiellä ollaan...

Hyvä homma. Täytyykin seuraavaksi kokeilla. Pientä piilomainontaa tuossa kuvassa
wink.gif
30 donaa tyytyväisenä Diabloilla. Eipä sitä tarvi enää edes piilossa mainostaa. Kokemusta niin Stradoista takasena kuin Diabloista edessä ja takana...
wink.gif
Ja jos Stradoista on saatu lisää kulutuskestävyyttä ja sadekelin pitoa tuohon Rossoon niin hyvällä tiellä ollaan...
Tarkotin pyörää kuvassa
tounge.gif

wink.gif
wink.gif
Tarkotin pyörää kuvassa  
tounge.gif
Justis
biggrin.gif

Viime kesän oli Bemarissa takana Diablo rosso.

Näyttää siltä, että kestänee liki sen 10 tuhatta. Pito melko hyvä, mutta radalla tuntuu pieniä luistonpoikasia saavan, kun availee huolimattomasti.

Kuulostaa kohtuulliselta. Olen issekseni koittanut pohtia semmosta kesän turistirengasta, joilla voisi ajoharjoitella radallakin. Viime kesänä alkoi noi PilotRoad2 kuplia ja mennä purkaksi minun ajotekniikallani ja massan alla. PilotPowereilla olen pärjäillyt mukavasti, mutta niitä joutuu ostamaan kahdet 10000 kilsaa kohden. No kaikkea ei saa samassa paketissa, mutta että Rossot olis paremmat ainaskin kuin noi PilotRoad2:set moiseen ajoon.

Kuulostaa kohtuulliselta. Olen issekseni koittanut pohtia semmosta kesän turistirengasta, joilla voisi ajoharjoitella radallakin. Viime kesänä alkoi noi PilotRoad2 kuplia ja mennä purkaksi minun ajotekniikallani ja massan alla. PilotPowereilla olen pärjäillyt mukavasti, mutta niitä joutuu ostamaan kahdet 10000 kilsaa kohden. No kaikkea ei saa samassa paketissa, mutta että Rossot olis paremmat ainaskin kuin noi PilotRoad2:set moiseen ajoon.
No ei ne mulla Bemarissa alle sulanut vaikka kuski on yli 100 kiloa ja pyörä ei mikään kevyt. Tehoakin kuitenkin kohtuullisesti eli yli 130 hv takapyörälle.

Seuraavaksi menee alle Michelinin pilot power 2ct:t.

Saa nähdä millainen ero on pidossa.

Bemari täälläkin, mut R1200S eli boxerilla, eikä ihan 130 kampuralta saati takapyörältä...
biggrin.gif

Pilot powerit on mulla toimineet ihan luotettavasti. Voi ns. nauttia siitä ajamisen ilosta. Kesällä kun tahtoo välillä vaihtaa ns. kulmakuntaa niin toi 5 tkm kulutuskestävyys vähän rassaa, kun niitä saa "parin" viikon välein olla ostamassa uusia.

Taidanpa laittaa tuohon keskikesän kruisailukauteen Metzelerin Z6:set.

Täähän rengas voitti uusimmassa bike-lehdessä rengastestin  
wink.gif
"Kattavat käyttöominaisuudet. Kautta linjan erinomaiset renkaat." "Vaikeaa löytää heikkouksia tai keksiä heikkouksia."

Mites on porukoilla kestäneet nää renkaat? Paljon olette ajelleet näillä renkailla? Ja sopiiko nää supermopoon hyvinkin 690 smc kotariin?

Pitääpä maanantain apparan reissun jälkeen kertoilla kokemuksia näistä kumeista. Eilen laitoin uudet kumit alle ja kokemusta niistä on nyt n. 5km kauppareissu sateessa. Toivon mukaan ovat paremmat kuin edelliset Misukan PP 2CT:t.Misukan etunen sentään kesti n. 15tkm ja 5-6 ratapäivää ja takaset luokkaa 9tkm.

Laittakaas muutkin hieman kokemuksia. Itselläni on Diablot alla ja pitäisi takanen vaihtaa. Diablo kustantaa about 96 euroa ja Diablo Rosso 125 euroa. Onko Rosso tuon 30 euron arvoinen? Kestääkö paremmin kuin Diablo, jonka pitoon ja muihin ominaisuuksiin olen ollut todella tyytyväinen? Oikeastaan kaikkeen muuhun olen tyytyväinen paitsi kestävyyteen.

Back