Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
17 se verran myöhään että pimeä pukkaa päälle jo 100-150 kilsan jälkeen...Töissä oon mutta vois lähtä ajeleen tuossa 17 aikoihin. Minnes ukko ois menossa?
Ettekös te tehneet girl-girl-bonding haleja Sunnuntaina Lahnuksessa, vai oonko mä erehtynyt henkilöstä ?ps Mototar koita löytää ois kiva nähä ko kerran vaa oltiin kesällä samoissa ajoissa![]()
Ei kyllä se oli nimim. Ookoo se Suiza siin mun vieres..???Ettekös te tehneet girl-girl-bonding haleja Sunnuntaina Lahnuksessa, vai oonko mä erehtynyt henkilöstä ?ps Mototar koita löytää ois kiva nähä ko kerran vaa oltiin kesällä samoissa ajoissa![]()
Oletsä Mototar se jolla oli hätävilkut pakoputkien päissä![]()
Ookoo13.Siellä se on Tourinki 4/10 ketjus ilmottautunu ekalla sivulla.... Oisko oikee kirjotusasu ookoo![]()
Joo mä muistan alkukesästä kun Ookoo tuli johonni letkaan ja sano ettei o paljoo ajellu. No minä siinä peräluuskana sanoin että nou hätä mennää sun vauhtii, mä tuun peräs. Ni johan mimmi vääns torvet levällee jossai kohtaa ja tuli niiiin komeet lieskat putkista ettei tosikaanOokoo13.Siellä se on Tourinki 4/10 ketjus ilmottautunu ekalla sivulla.... Oisko oikee kirjotusasu ookoo![]()
Pelkällä Ookoo:lla ei löydä![]()
Ja juu, mä olin väärässä. Sori Mototar
Ookoo13 on just se ratsastaja jonka Suiza kävi vähän rikkaalla![]()