• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pikalähtö "TouRinki" hengessä ma 27.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Olisko ketään joka ei olis maanantaina töissä ja pääsis lähtee ajelemaan???

Laittakaa viestiä jos pääsette ja vaikka kellonaika monelta vois lähtee, niin laitan sitten jonkun lähtöajankohdan. Lähtöpaikka vois olla vaikka Vaaralan ABC, ja esimerkiksi klo 15 tai 16...

Pääsen, mihin aikaa vaa, Vaaralaki istus mulle ku nenä päähän
tounge.gif
Mennää Kouvolaan Nipan Grillille syömään makkaraperunat
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Töissä oon mutta vois lähtä ajeleen tuossa 17 aikoihin. Minnes ukko ois menossa?

Alustavasti mukana, jälkikasvun hoidon järjestely selviää päivän aikana, lähtöaika parhaiten joskus 15->. Toivottavasti mummilla ei mitään akuuttia menoa.....

........HEP ! Mugana!

Kowola on kyl toivottoman kaukana jos meinaa muuta kun
täräyttää dinnerille.

Veturi on veturi, mutta pimeetä pukkaa jo seiskalta ja
silloin olis ihan kiva olla jo kehä III:n huivakkeilla takasin.

Viime tipassa 1500 siis paikalle
sport05.gif
.... tuttuun tapaan
biggrin.gif
.

BTTB ei kuulema mennä Kouvolaan, ei kerkee
bawling.gif
Mä jouvun tyytyyn johonki muuhun ruokaan
033102ass_1_prv.gif

ps Mototar koita löytää ois kiva nähä ko kerran vaa oltiin kesällä samoissa ajoissa
smile_org.gif
Vaarala on Kehä 3:n varrella Hakunilan risteyksestä ylös, Lahden motarista apaut 1,5-2 kilsaa itään päin ja ABC näkyy siihen risteykseen kun nousee Kehältä.

Suiza joo,
ei löydy nimim. Ookoo näiltä foorumeilta, tai sit en vaan osaa hakea ?

Siellä se on Tourinki 4/10 ketjus ilmottautunu ekalla sivulla.... Oisko oikee kirjotusasu ookoo
smile_org.gif
Eiku se onki ookoo13
thumbs-up.gif

Siellä se on Tourinki 4/10 ketjus ilmottautunu ekalla sivulla.... Oisko oikee kirjotusasu ookoo
smile_org.gif
Ookoo13.
Pelkällä Ookoo:lla ei löydä  
eek.gif

Ja juu, mä olin väärässä. Sori Mototar
Ookoo13 on just se ratsastaja jonka Suiza kävi vähän rikkaalla  
biggrin.gif
Joo mä muistan alkukesästä kun Ookoo tuli johonni letkaan ja sano ettei o paljoo ajellu. No minä siinä peräluuskana sanoin että nou hätä mennää sun vauhtii, mä tuun peräs. Ni johan mimmi vääns torvet levällee jossai kohtaa ja tuli niiiin komeet lieskat putkista ettei tosikaan
tounge.gif
Menin oikee kysyy että kuin sä ton teit mut ei osannu sanoo. Oisin Porkkanaan halunnu saman efektin mut en sit koskaa kerenny
smile_org.gif

Apua, moon Jäkes. Energiajuomatölkki hajonnu takaboksiin ja juomat pitkin läppäriä ja digikameraa...

No onneks tää läppäri toimii.

Olen Vaaralassa klo 14.20 - 14.30 about.

Pari hyvää mutkaa taas löydetty, reitti tähän asti: Klik

Ei löydy leiskaa noista hymiöistä  
wink.gif

Tulisin näihin(kin) ajoihin jos vaan pääsisin.
Mun mopossa on ollut pikkasen viritystä aiemmin ja olen säädättänyt alkukesästä, mutta rikkaalla tuppaa kulkeen edelleen.
Pikkasen aiheen ulkopuolelle menee tää reply, mutta ajattelin "ilmoittautua"..

Eilen oli kivaa, toivottavasti jatkossa nähdään taas!

Kivat kilsat teille jotka pääsette mukaan!

- Outi

Pitäis keretä...oon nyt lähdös Kånalasta.
...ja Suopo...mullakin on suiza mut rikkaana ei käy ku köyhtyminen ja ikääntyminen
biggrin.gif

Käyn niiaamassa kun osutaan samoihin ajoihin.

Back