Olin menos eilen aamul eli pe aamul Vantaan Bikeworldii koska etustefa vuoti aika pahasti ja ajattelin et parempi laittaa pikahuollos kondiksee et pääsee ajelee "turvallisesti" ettei ole liposat renkaat...nooh huolto alkaa klo 0700 ja olin siinä 0705 paikal ja n.5 henkilöä olikin ehtiny ennen mua...ajattelin et no perkule et ei voi mtn jos vielä sais oman mopon päivän sisäl pois...sit yllätyin...kuulin näillä edellä mainittujen motoristien juttelevan syistä miks siellä: MÄÄRÄAIKAISHUOLLOT!!!!! jumankauta ne tehdää ajanvarauksella ja pidetää pikahuolto ns avoinna, koska mä pääsin vielä sisää sen pvän aikana mut mun jälkee tulleita ei enää otettu vaikka heillä olis ollu nopee huollon tarve eli jt sellasta mitä ei itse välttämättä saanu korjattua...Juttelin myöhemmi huoltoäijän kanssa ja se sano ettei uhraa mopoihi enempää ku 1,5h ja nämä määräaikaishuolto tyypit vähä pilaa tän idean mut minkäs voi ku kaikki otetaa sisälle ketkä ehtii ekana ja tarvii ns pikahuoltoa. Jos se että onko jonkun homosohva ajettu 12tkm ja tarvis huollon niin ei voi ajaa enää sitä aikaa että sais odotettua tavallisen huollon ajanvarauksen kautta ja pilaa muiden hyvän ajopäivän viemäl pikahuoltoo ton tapauksen. Jumalauta ku keitti siinä pihalla ja vitutti muidenki puolesta...teki mieli potkia se vitun 12tkm huolto varadero kumoo
mutjoo miettikää sen pikahuollon tarkoitusta, koska kysyntä on kova varsinki hyvällä säällä mut toivottavasti herättää edes jt keskustelua ja turvallisia kilometrejä kaikille!