• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Perjantaina 23.5.2014 letka Alastarolle Bembölen kahvituvalta

Perjantaina 23.5.2014 letka Alastarolle Bembölen kahvituvalta

Alastarolle on varmaan jo perjantaina lähdössä porukkaa pk-seudulta. Letkassa mutkateitä? Sääkin näyttäisi suosivan. Lähtö Bembölen kahvituvalta esim. klo 17.30?

Ite ajattelin kanssa suhailla mutkia pitkin perjantaina Alastarolle. Oma suunnitelma oli alustavasi ollut mennä about jostain Vihti/Karkkila suunnilta Tammelaanpäin ja sieltä sitten Loimaalle. Tarkotus olisi varmaan syödä matkanvarrella jotain ja ehkä hakea kaupastakin vielä loppumatkasta evästä reppuun.

Juu perjantaina olen menossa, mutta ajattelin kyllä jo aikaisemmin lähteä. Jos en pääse aikaisemmin niin liityn mukaan letkailemaan.

Itse pääsen töistä vasta 16.00 joten tuo 17.30 sopii omalle kohdalle, aikasemmin ei. Oliko Starbringerillä mitään suuntimia/reittejä mielessä?

Joono ei mulla mitään valmista reittiä vielä ollutkaan. Sopii tuo Somero/Koskikin, kun sielläpäin harvemmin tulee muutenkin ajeltua. Vedätkö tuon reittisi siis huomenna? Saattaa tehä hitusen tiukkaa tuo 17.30 :ks kerkeeminen, mutta koitan päästä toki paikalle ASAP.

Koitan päästä samaan letkaan. Sithän olis veturi-letkailija-perämies. Eli letka.:häähää:

Juu ihan en taida puoleks keretä, mutta jossei siellä aivan jäniksen selässä olla, niin odottakee hetki minuakin. :orgmp2:

Back