• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Perinteinen Torstai-meeting 8.7. klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt sitä taas saa. Perinteinen Gotlannin torstaimeeting Petri12r:n vetämänä lähtee Kappelshamnin Maven Cafelta klo 18. Ennen tätä kahvittelua ja mukavaa jutustelua, jonka jälkeen lähtö uusille mutkapätkille ympäri Gotlantia. Letkassa saa ohitella, suditella ja keulia. Ajovarustus sään mukaan... todennäköisesti shortsit ja sandaalit. Muukin pukeutuminen sallittua, muttei pakollista. Tervetuloa.

Tullaanpa sitten perinteitä kunnioittamaan. Oletuksella että kalusto ja kuski ovat vielä tuossa vaiheessa kasassa.

Jumaleissöns! Toihan kuulostaa munlaiselta tourinkiajelulta!
biggrin.gif

no totta moose näihin täytyy päästä mukaan. peräpukama ilmoittautuu.
buttrock.gif

Minä en työkiireiden takia ehdi aivan klo 18 Maven Cafeelle, mutta jos voisitte odotella minua siellä kahvilassa.

Ei ehkä kannata huudella nuin kovvaan ääneen tai ainakaan yllyttää, äkkiäkös to pk-letkä kurvaa sinne, siinähän jäätte kakkoseks
tounge.gif

t. *murisee katkerana*

Kriisi kuittaa, kakspäällä keulimassa kottaraisella kesämekossa
tounge.gif

Jos matkalta löytyy musta 10-Kawaan sopiva lankarulla, tuokaa mukana. Löytyy tod.näk. Helsingin ja Kappelshamnin väliltä.

Ekakertalaisena mukana!!
062802jumpie_prv.gif

Otan muutaman bissen mukaan, jos tehdään joku pitstoppi rannalle..
En osaa keulia, mut paikallaan kumi palaa..

Mul on hiki, onks pakko ajaa jos ei haluu?
No kyl mä sit taidan kuitenkin tulla, teijän kans on niin kivaa!

No perkkele, on se kyllä tultava. Ajokuntoennuste kyllä vähän huolestuttaa, mutta tullaan sitten vaikka taksilla perässä.

Back