• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Performance bikes

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
uusimmassa PB:ssä oli varmaan kaikkia kawa-miehiä kiinnostavaa luettavaa,"Kawasaki issue" eli testissä oli 7 uudempaa kawaa+useita vanhempia klassikoita,mm.gpz900r,h2 750,zxr,yms. no joo tää oli vaan tällanen ilmoitusluontoinen juttu..
lookaround_orig.gif

Ostin kyseisen lehden ja hyvä on!
062802jumpie_prv.gif
Näittekös ihmiset muuten testin jossa oli "group testissä" uudemmat Kawat? Eli Z1000, Z750, 10R, ZZR1200, Mean Streak ja oliko 6R:kin ja ZRX1200. Mikäs voittikaan???
033102bebe_1_prv.gif
Hauskaa tekstiä(niinku yleensäki tossa lehdessä)! ZRX:stä todettiin mm., että "Uncool kuskikin näyttää sen selässä coolilta!". Eli sopii mulle ku klyyvari naamaan!
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif

Jutut on melko kieli poskessa tyylillä tehtyjä. Mikä on ihan viihdyttävää kyllä. Voi-voi kun meitin suomi-bike (vai ruotsi-bike?) olis edes puoliks tota tasoa.
bawling.gif

Nyt ostettu ja luettu,mahtava numero ja parasta oli se että minulla tallissa sama pyörä kun julisteessa.
Minä onnellinen.
inlove.gif

Tuolta Englannista oon minäkin lehden suoraan tilannut.
Aika järkyttävä toi Suomalaisen kirjakaupan hinta!  
crazy.gif

Back