• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Penna ja Haarala samoilla linjoilla kaudesta 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja johtaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JAM Racingin aikaisempi lehdistötiedote:
sanoi:
Topin odotukset kaudelle 2009 ovat korkealla. "Ducati on minulle uusi tuttavuus, mutta uskon kalustovaihdon tarjoavan loistavan lähtökohdan menestykseen kaudella 2009. Pyörä on jo katukuntoisena valmis lähtöviivalle, ja uuden tiimimme kanssa kehitämme sitä entisestään. Olen erittäin motivoitunut näistä tulevista mahdollisuuksista."

Pennan kommentti nyt messutiedotteessa:
sanoi:
Samin odotukset kaudelle 2009 ovat korkealla. "Kawasaki on minulle uusi tuttavuus, mutta uskon kalustovaihdon tarjoavan loistavan lähtökohdan menestykseen kaudella 2009. Pyörä on jo katukuntoisena valmis lähtöviivalle, ja uuden tiimimme kanssa kehitämme sitä entisestään. Olen erittäin motivoitunut näistä tulevista mahdollisuuksista", Penna sanoo.
biggrin.gif

Samaan kiinnitin jo eilen huomiota. Kommentit tuntuivat jotenkin tutuilta.
No tietenkin jos sattui tuntumaan ihan samalta
cool.gif

Onko rata-ajajille olemassa oma pressikoulu, jossa opetetaan sanomaan noin
tounge.gif
?

Oivallista toimintaa; olivat kuitenkin huomanneet päivittää kuskin nimen sekä pyörämerkin.

JAM Racingin aikaisempi lehdistötiedote:
sanoi:
Topin odotukset kaudelle 2009 ovat korkealla. "Ducati on minulle uusi tuttavuus, mutta uskon kalustovaihdon tarjoavan loistavan lähtökohdan menestykseen kaudella 2009. Pyörä on jo katukuntoisena valmis lähtöviivalle, ja uuden tiimimme kanssa kehitämme sitä entisestään. Olen erittäin motivoitunut näistä tulevista mahdollisuuksista."

Pennan kommentti nyt messutiedotteessa:
sanoi:
Samin odotukset kaudelle 2009 ovat korkealla. "Kawasaki on minulle uusi tuttavuus, mutta uskon kalustovaihdon tarjoavan loistavan lähtökohdan menestykseen kaudella 2009. Pyörä on jo katukuntoisena valmis lähtöviivalle, ja uuden tiimimme kanssa kehitämme sitä entisestään. Olen erittäin motivoitunut näistä tulevista mahdollisuuksista", Penna sanoo.
biggrin.gif
Tuli väistämättä mieleen eräiden nimeltämainitsemattomien kerhojen/yhdistysten rata-ajon säännöt. Mielenkiintoista siinä(kin) oli se, että ihmiset niin samalla tavalla ajattelivat, että kirjoitusvirheetkin olivat identtisiä. Pienen tiedustelun jälkeen tosin toisen järjestävän tahon säännöt kokivat pienimuotoista muuttelua.

Jukka

Back