• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Penkin madalluksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ostaa päräytin tuossa itelleni isomman pyörän ja aattelin, että vaikka varpaat sen verran ylettyy maahan, että ajaa pystyy, niin pyörän peruuttelu ym. onnistuisi paremmin, jos sais penkistä vähän fyllinkiä pois. En viitsisi itse yrittää repiä penkkiä, kun en usko että saisin sitä kovin siististi leikeltyä. Eli tietääkö joku Turun tai Helsingin tienoilta jotain hyvää verhoilijaa tms. , joka osais madaltaa nätisti tuommosen suitsan penkin?
smile_org.gif
kiitos

Turusta en ainakaan itse löytänyt. Tarkoitus oli muotoilla satula vähän mukavammaksi. Otin yhteyttä Paimiossa olevaan ratsastussatulaseppään,joka mainosti myös tekevänsä moottoripyörien satuloita. Totesi kyllä puhelimessa, että lopputulos voi olla niin ja näin.

Päädyin siis tilamaan TopSaddleryltä . Näitä satuloita voi tilatessa pyytää matalempina tai kuten mun tapauksessa muuttamalla kuskin ja pelkääjän penkin välistä pituussuhdetta. Kun itte on persjalkanen ja mammalla mehevä hanuri, niin päätin ottaa kuskille vähemmän tilaa.

En oo vielä tilannut, mutta suositukset on hyvät.

Oletko tarkistanut ettei pyörääsi saa ostettua lisävarusteena valmiiksi madallettua satulaa?

TopSaddlery on kuulemma varma valinta. Sellaisesta minäkin olen pidemmillä reissuilla haaveillut, mutta 433 € tuntuu vähän turhan kovalta hinnalta.

Huhupuheen mukaan Turusta löytyy kyllä satulaseppä, tiedän ainakin yhden madalluksen. Itselläkin on asiaa moiselle ammattilaiselle parinkin satulan kanssa, selvittelen osoitetta.

Itse samaa asiaa pähkineenä rohkaisisin tekemään itse. Etolasta saa vedenpitävää keinonahkaa 16 e/m. Suvusta löytyy aina joku ompelutaitoinen. Biltemasta löytyy nitoja reilun kympin hinnalla.

Vetelin oman penkkini viime talvena leipäveitsellä ja 80 hiomapaperilla minimimittoihin ja hyvä tuli, kuin kaupasta ostettu. Eikä maksanut juuri mitään! Ens talveksi syntyy taas uusi versio. Tällä kertaa jätetään pehmuste pois kokonaan, ne on mammareille  
biggrin.gif

PICT0007b.jpg

Huhupuheen mukaan Turusta löytyy kyllä satulaseppä, tiedän ainakin yhden madalluksen. Itselläkin on asiaa moiselle ammattilaiselle parinkin satulan kanssa, selvittelen osoitetta.
hmm.. oliskohan tuosta jotain hyötyä..

Autoverhoomo ja Korjaamo Classic Tmi
Karjakuja 6, 20540 TURKU
Toimiala: Verhoilutöitä .

saattaishan tuo asiansaosaava verhoilija satulankin päällystää??

Kiitos paljon vinkeistä!
smile_org.gif
Ryhdyn selvittämään osaisko noista joku auttaa.

Back