• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Penkin irroitus CBR600f -95

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Z22
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yritin söörtsillä etsiä kysymykseeni vastausta, mutten löytäny...elikkäs tuli ostettua tuollainen 1995 vuoden CBR-F ja ongelmana huomasin kotiin saavuttuani, miten penkki irtoaa? monet ihmettelee varmaan näinkin yksinkertaista kysymystä, mutta tämä pyörä on minulle ihan ensimmäinen elämässäni
sport05.gif

Sivukatteet irti takaa ja penkin sivuilta takaa molemmin puolin pultit irti.

Edit: Onnea uuden pyörän omistajalle.
wink.gif

Mulla ainakin penkin lukituksen on tähän asti kaikissa pyörissä saanut auki siitä samasta lukosta mihin kypärän saa kiinni.

Hups. Ei pitäis mennä leikkimään naapurin hiekkalaatikolle.
nixweiss.gif

Yritin söörtsillä etsiä kysymykseeni vastausta, mutten löytäny...elikkäs tuli ostettua tuollainen 1995 vuoden CBR-F ja ongelmana huomasin kotiin saavuttuani, miten penkki irtoaa? monet ihmettelee varmaan näinkin yksinkertaista kysymystä, mutta tämä pyörä on minulle ihan ensimmäinen elämässäni  
sport05.gif
Mistäs ostit jos sopii kysyä ? Ja onnea uudelle, sekä paljon metrejä tulevana kautena !
062802moto_prv.gif

sport05.gif
Mistäs ostit jos sopii kysyä ? Ja onnea uudelle, sekä paljon metrejä tulevana kautena !
062802moto_prv.gif
Kiitos kiitos kaikille!, joo pyörän ostin tuosta Bike Worldista vantaalta. Vielä ihmettelen että mikäköhän "säätö" nuppi siitä vasemmanpuolen katteesta tulee läpi?
Voivoi kun tulisi se kesä jo, että pääsis ajelee  
tounge.gif

sport05.gif
062802moto_prv.gif
Kiitos kiitos kaikille!, joo pyörän ostin tuosta Bike Worldista vantaalta. Vielä ihmettelen että mikäköhän "säätö" nuppi siitä vasemmanpuolen katteesta tulee läpi?
Voivoi kun tulisi se kesä jo, että pääsis ajelee  
tounge.gif
Tyhjäkäynti nuppi, multa löytys sun mopoon haynesin manuska iltaluettavaksi pientä korvausta vastaan.

Tyhjäkäynti nuppi, multa löytys sun mopoon haynesin manuska iltaluettavaksi pientä korvausta vastaan.[/QUOTE]
Tarkoittanet kenties korjausopasta? paljonko pyynti ja onko suomenkielinen?  
smile_org.gif

sanoi:
[Z22] ...1995 vuoden CBR-F ja ongelmana huomasin kotiin saavuttuani, miten penkki irtoaa?...

Mulla -96 vuoden vastaava peli, ja jostain "syystä" on penkki kiinni alapuolelta kahdella siipiruuvilla. Ei tarvi irrottaa takasivuja ja on muutenkin tosi nopeesti irrotettu.

Löytyy kyllä myöskin nuo Sampomiehen kuvaamat pulttikiinnityspisteet.

Back