• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Peitto gixerille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Athene

Lady, Sexy Lady
Sijainti
Suomi
Ajattelin ostaa Gixxerille peiton päälle satunnaista ulkoilua varten. Minkä kokoinen peitto sopii? Esim. Bilteman peitoista. Ettei tule ostettua liian pientä tai suurta
confused_orig.gif
.

Kannattaa sitten varmistaa, että siinä peitossa on sisäpuolella pehmeä huopa/kangas, kun jossain "halpispuljuissa" myytävissä peitossa ei sitä välttämättä ole !

Kerran olen nähnyt tuollaisen huonon peiton tekemiä jälkiä tutun pyörän maalipinnassa, kun tuuli oli heilutellut peittoa pyörän päällä ja hangannut sellaisia mattapintaisia läiskiä...

Ostin kanssa sellaisen peiton Biltemasta. Myyjä sanoi ettei kuuman putken päälle. Täytyy voida käsin koskettaa ennenkuin laittaa päälle.

Joo, taitaa keskikoko olla useimmalle pyörälle aika sopiva. Ite olen kyllä laittanut heti ajun jälkeenkin kyseisen peiton päälle ja eihän tuohon reikiä ole palanut. Voi kyllä sulaa esim. kustomin päällä jossa putket pitemmältä matkalta näkyvissä. Hinta on ainakin kohdallaan verrattuna joihinkin motoliikkeiden peitteisiin.

:)Mulla on billteman mopo peitto ja hyvin toimii.
Hinta / laatu ok. Kuumalle putkelle ei kande laitaa. Lukee muistaakseni mukana seraavassa ohjeessakin.

Mul o all rightista ostettu pressu ja oon kiskonu sen pyörän päälle heti ku oon vaa kerenny, eikä oo ollu ongelmia.

smile_org.gif
Biltemasta ostin suurimman peiton 1100 suskaan, ei se musta liian iso ole, peitto meinaan.

Bilteman peitto, suoraan ajon jälkeen päälle, ei ongelmia. Tietty ongelmia voi tulla kuuman putken kans jos on hulluna vedättänyt just ennen pressun asennusta.

Mullakin oli tarkoitus ostaa mopolle peitto Biltemasta, mutta viikonloppuna ei ainakaan Helsingin Biltemassa ollut vielä mitään mopokamoja esillä. Myyjä ei osannut edes sanoa milloin ne laitetaan esille.

Mullakin oli tarkoitus ostaa mopolle peitto Biltemasta, mutta viikonloppuna ei ainakaan Helsingin Biltemassa ollut vielä mitään mopokamoja esillä. Myyjä ei osannut edes sanoa milloin ne laitetaan esille.
Kävi ja ostin ko peiton Biltemasta (suutarila) ostin sen isoimman 1100cc asti. Oli sopivan hintainen 32€. Sopii hyvin räksän päälle. Sinne niitä jäi vielä aimo läjä, hylly 80.
biggrin.gif

Kävi ja ostin ko peiton Biltemasta (suutarila) ostin sen isoimman 1100cc asti. Oli sopivan hintainen 32€. Sopii hyvin räksän päälle. Sinne niitä jäi vielä aimo läjä, hylly 80.
biggrin.gif
Kiitos kun kerroit hyllyn numeron. Kävin taas etsimässä peittoa enkä taaskaan löytänyt. Myyjästäkään ei ollut apua. Sitten muistin tuon hyllyn numeron ja sieltähän niitä sitten löytyi. Ei vain tullut heti mieleen etsiä mopon pressua varaosien puolelta.
eek.gif

Back