• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pehmeät laukut taakse + kyytiläinen mahtuuko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moroo!
Eli nyt olisi hakusessa pehmeät laukut cebariin (Kyllä laukuista on vaikka kuinkapaljon juttua, mutta en ole omaan kysymykseeni vastausta löytänyt) ja pitäisi kyytiläinen vielä mahtua taakse istumaan. Onko tämä edes mahdollista ja jos on niin minkälaiset laukut sopii ja mielellään kokemuksia otettaisiin vastaan (mm. veden pitävyys). Mitään ylimääräisiä kiinteitä asennuksia ei ole tarkoitus pyörään asentaa, joten laukut tulisi saada kiinnitettyä pyörään ilman mitään ylimääräisiä kiinteitä virityksiä.

kiitokset vastanneille
bowdown.gif

Tähän samaan kysymykseen kaipailisin itsekin vastausta. Luulen kyllä vahvasti, että normaalit kankaiset sivulaukut mahtuisivat sivuille kyytiläisen istuessa takana, mutta odotellaan vahvistusta epäilyille.

Itse olen harkinnut Näitä omaan -04 cebariini

Mulla on tollaset ollu -94 600 CBR:ssä.
Louisin numero 10025339. Kyytiläinen on ihan hyvin sopinut
noiden kanssa mukaan ja vettä ne pitää jonkun verran, mukana tulee kyllä sellaset irtosadesuojatkin. Mutta kannattaa
pakata tavarat muovipusseihin noiden sisälle.

Kiinnostais kans tietää millaisten laukkujen kanssa kyytiläinenkin mahtuisi pikkuzetorin kyydissä istumaan. Omat kamat kulkevat helpostikin repussa ja tankkilaukussa mutta kaksin kulkiessa on kuitenkin hiukan enemmän tavaraa mukana. Olisi mukava kuulla muiden kokemuksia asiasta.

osuipas orgin shopista silmään nuo bagsterin sport sivulaukut (hinta tosin jonkinverran korkeampi kuin edellämainittujen laukkujen hinta) ja vaikuttavat ihan kiinnostavilta, mutta mitään hajua ei ole miten noitten kanssa kyytiläinen mahtuisi.

Back