• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pätkä videoo Sälinkää - Hyvinkää väliltä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani-75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sälinkää - Hyvinkää

Hieman typistettynä tuo ko. tieosuus, ettei käy video tylsäksi.
Ja on sitten kuvattu Kiinan halvimmalla kameralla, mutta kyllä siitä jonkun tolkun saa...  
tounge.gif

Korjasin ton linkin tähän alkuperäiseenkin.

Se loppupätkä on todella hieno painaa,ei oo edesjuuri liittymiä parhaalla osalla tienpätkää
062802jumpie_prv.gif
. Miinuksena,pudottivat nopeuden koko kys. tienpätkällä 70 km/h.

Laitetaan LINKKI Jani-75:n videoon, onko tämä kenties kuvattu TÄLLÄSELLÄ? mm. E-ville myy noita.
Osuit naulan kantaan jamas, se on just toi taskulampusta vähän paranneltu malli.  
biggrin.gif

Sälinkää - Hyvinkää

Tosiaan toi linkki...
Kellosta tunnistin kun mulla sama, pari kertaa kokeillut ja mulla ainakin tärisee noin 10 krt. enemmän kun toi sun kuvasi...

Edit. mulla siis tankissa kiinni sillä imukuppi härpäkkeellä mikä mukana tuli...

Laitetaan LINKKI Jani-75:n videoon, onko tämä kenties kuvattu TÄLLÄSELLÄ? mm. E-ville myy noita.
Osuit naulan kantaan jamas, se on just toi taskulampusta vähän paranneltu malli.  
biggrin.gif

Sälinkää - Hyvinkää

Tosiaan toi linkki...
Kellosta tunnistin kun mulla sama, pari kertaa kokeillut ja mulla ainakin tärisee noin 10 krt. enemmän kun toi sun kuvasi...

Edit. mulla siis tankissa kiinni sillä imukuppi härpäkkeellä mikä mukana tuli...
Joo, luulenpa että toi tankoteline on vakaampi kuin imukuppi+piiiitkä varsi systeemi. Hornetissa tankoasennus ei tuota ongelmaa, kun kuvan saa ammuttua mittariston ohi.

Se loppupätkä on todella hieno painaa,ei oo edesjuuri liittymiä parhaalla osalla tienpätkää
062802jumpie_prv.gif
. Miinuksena,pudottivat nopeuden koko kys. tienpätkällä 70 km/h.

Ja tuo videolla näkyvä pätkä oli vedetty max 70km/h vauhdilla  
biggrin.gif

Sälinkään tie, tai se alkupää, on kyllä paras mutkapätkä Hyvinkään lähistöllä.
Kova talvi on ikävä kyllä jättänyt jälkensä tuollekkin tielle. Melko ikäviä halkeamia päällysteessä + joitakin töyssyjä. Ja sit vielä tiellä oli helvetisti öljyläikkiä siinä hakkuiden kohalla, just siinä alkupätkällä (hyvinkäältä päin tultaessa).

Kova talvi on ikävä kyllä jättänyt jälkensä tuollekkin tielle. Melko ikäviä halkeamia päällysteessä + joitakin töyssyjä. Ja sit vielä tiellä oli helvetisti öljyläikkiä siinä hakkuiden kohalla, just siinä alkupätkällä (hyvinkäältä päin tultaessa).[/QUOTE]

Joo, kävin eilen illalla kanssa ajamassa tuon pätkän ekakertaa tänä keväänä. Karmeassa kunnossa oli. Ja tuo öljy oli kyllä inhottavan liukkaan näköistä. Ilmeisesti oli vuotanut metsäkoneesta.

Back