• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Parhaat Powerparts -nettikaupat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tympeysmies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ktm yleensä laittaa hintansa niin, että ne on samat periaatteessa joka maassa. Esim. saksan verotonhinta on korkeampi ja arvonlisäveron:n jälkeen hinta on sama läheltä pitäen mitä suomessa tiskiltä ostettuna. Muutamien eurojen eroja ollut mitä nyt itse hieman katsellut noita tavaroita.

Jos tiskiltä alennusta saa niin melkolailla uskaltais väittää sen olevan halvempi, kuin saksasta tilatun vastaavan kappaleen. Voin tietty olla väärässäkin. Mutta tuossa on linkit mistä ite kattelen käikäleitä pyörään ja hintoja.

Saksan puulaaki:
www.ktm-versand.de

Suomesta:
www.motokeidas.com
www.motopalvelu.com/

Mistä vain:
http://global.ebay.com/

Itse tilasin tuolta juuri www.ktm-versand.de ja oli aika paljon edullisempi esim titan venttiili täälä 125 ja saksa 68 myös RC 8 iin tilasin osia ja alakate oli 128 täälä noin 200 eskoo.
Se vielä että pystyy katsomaan suoraan osakuvista niiden hinnat sekä tilaamaan niillä, mallit taitaa löytyä melkein kaikki.

Ebay,stä olen tilannut kanssa aika paljon jos vain löytyy ja on havempia sekä posti maksut on aika naurettavia keskimäärin 10 euroo kun suomessa on jopa 20-30 euroo..

smile_org.gif

Mitä itse olen katsellut noita, niin hinnat on aika samat riippumatta puljusta, oli ne sitten Suomessa tai ulkomailla. Motokeitaan etu on se, että postikuluja ei peritä yli 50 euron tilauksille. KTM-Versandilla on taas suhteellisen korkeat toimitusmaksut, joten hienoinen hintaetu kyllä häviää tehokkaasti.

Back