• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

paras syy olla lähtemättä porukalla ajeleen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja evoHane
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

paras syy olla lähtemättä porukalla ajeleen -

• ei oo bensaa/ei oo rahaa

Ääniä: 0 0,0%
  • skootteri on rikki/huollettavana/odotan vara-osia

• tyttöystävän/perheen kanssa pitäisi viettää aikaa=ei jouda

• maksalaatikko on mikrossa ja pitäisi syödä

• voi alkaa sataan vettä tai tuulee liikaa/on liian hyvä keli

• pyörä ei oo vakuutuksissa juuri ko.aikana

• telkkarista tulee hyvä ohjelma

• edustustehtävät painavat(häät j.ne)

• Ääniä yhteensä
    0
062802moto_prv.gif

Jovvain..
sport05.gif

Matka ei porukas vaan etene.....aina se on joku jolla ei oo matkarakkoa, tai sit on vaan pieni tankki, tai sit tulee taas nälkä vaikka äsken 600km sitten syötiin, pitää topata tupakille, janoki tulee, pitää ostaa batterya tms. humpuukia
crazy.gif

Nii tai sitten ei jaksa aamulla herätä (05:30) ku pitäs lähtee Yliperän taa jos on tottunu vasta 08:00 nousee jne....

Jovvain..
sport05.gif

Matka ei porukas vaan etene.....aina se on joku jolla ei oo matkarakkoa, tai sit on vaan pieni tankki, tai sit tulee taas nälkä vaikka äsken 600km sitten syötiin, pitää topata tupakille, janoki tulee, pitää ostaa batterya tms. humpuukia  
crazy.gif

Nii tai sitten ei jaksa aamulla herätä (05:30) ku pitäs lähtee Yliperän taa jos on tottunu vasta 08:00 nousee jne....
Aika paljon samoilla linjoilla, kaikista vaan ei ole porukassa ajamiseen. Jotkut meistä on täsmällisempiä kuin toiset. Aika on suhteellinen käsite.

Painavin syy on se että jonossa ajaminen on perseestä. "lähetään ajelemaan" ja sit ajetaan se tuhanteen kertaan tahkottu "mutkapätkä" jonossa kytäten että ei aja edellä kulkevan perään, ja että tuleeko se takana ajava vielä perässä?

Minä saan ajaa jonoissa kyllikseni kun asun kehä3:n sisäpuolella
Parasta ajelu on kun et näe ympärilläsi yhtään muuta tienkäyttäjää.

Noh sanotaan jotain positiivistakin
smile_org.gif
Matkalle en itsekseen lähtisi. Monesti on tullut lähdettyä ajamaan ja sitten se ajelu jää siihen että jutellaan kaveriporukalla pari tuntia motskareista ja sit lähdetään kotia..
smile_org.gif

Jos mutka-ajosta haluan nauttia niin suuntaan mieluiten moottoriradalle, siellä ei ole pelkoa vastaantulijoista eikä poliiseista

Juu tuosta puuttuu se vaihtoehto, että porukassa ajelu ei keskimäärin ole hauskaa, kun pitää kytätä muiden tekemisiä, vauhdit on liian kovia tai liian hiljaisia, paussit on väärässä kohtaa ja reittivalinnat aivan ärseestä, jne...
crazy.gif

No kun harvoin sitä tekee, ni ihan jees. Kerran kesässä ehkä...

Mulle moottoripyöräily merkitsee useimmiten irtiottoa sosiaalisesta ympäristöstä ja muista ihmisistä. Jos haluan jonkun sosiaalisen harrastuksen, niin teen jotain ihan muuta.

Perhe tulee kuitenkin ensin, vaikka MP on kiva harrastus,joillekin jopa työ. On kuitenkin asioita joita perhe tarjoaa joita Mpeily ei anna.

Porukassa on välillä ihan kiva ajella mutta silloinkin viimeisenä. Porukan vetäjänä tuppaa kasvamaan sarvet päähän ja nopeusmittari viuhuu jossain aivan muualla kuin setä sinisen suosittamilla alueilla.

Ajan mieluiten yksin.
Eiks toi oo aika tylsää
nixweiss.gif
. Mä taas haluisin hamuta kaikki mahdolliset kamun kaveritkin mukaan
smile_org.gif
Ei.
Paljon sulle tulee kilsoja/reissu? Mä voisin ajella vaikka kuin paljon kun frendejä on mukana ja tauolla höpistään ties mistä. Yksin ajellessa rupee noi biisitkin loppuun kesken
lookaround_orig.gif
5-700km. Tauolla en höpise, vaan tankkaan. Tai kusen, tai vedän savut, tai kaikki samassa setissä. Kun oon tankannu ja kussu/vetänyt savut/tms. niin jatkan matkaa. Ei tarvi ootella, kun jollain on kusi kesken tai housuissa tai paskahätä tai näläkä yms. Siksi ajan yksin mieluiten.

Mulla on suunnitelmissa ensi kesänä vetästä nordkappiin ja takas _yksin_. En nimenomaan halua ketään mukaan. 4-5pv vain minä ja moottoripyörä.... aahhh. Siinä mieli rauhoittuu!
smile_org.gif

Back