Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NiinpäMissäs on vaihtoehto "Ei oo porukkaa..." ?![]()
No niin justiinsa.. + entä vaihtoehto että alkaa ahistamaan seurassa? Tai että olen ujo? Tai että en usko pysyväni porukan mukana? Tai että että...NiinpäMissäs on vaihtoehto "Ei oo porukkaa..." ?![]()
Aika paljon samoilla linjoilla, kaikista vaan ei ole porukassa ajamiseen. Jotkut meistä on täsmällisempiä kuin toiset. Aika on suhteellinen käsite.Jovvain..
![]()
Matka ei porukas vaan etene.....aina se on joku jolla ei oo matkarakkoa, tai sit on vaan pieni tankki, tai sit tulee taas nälkä vaikka äsken 600km sitten syötiin, pitää topata tupakille, janoki tulee, pitää ostaa batterya tms. humpuukia![]()
Nii tai sitten ei jaksa aamulla herätä (05:30) ku pitäs lähtee Yliperän taa jos on tottunu vasta 08:00 nousee jne....
Ei.Eiks toi oo aika tylsääAjan mieluiten yksin.. Mä taas haluisin hamuta kaikki mahdolliset kamun kaveritkin mukaan![]()
![]()
5-700km. Tauolla en höpise, vaan tankkaan. Tai kusen, tai vedän savut, tai kaikki samassa setissä. Kun oon tankannu ja kussu/vetänyt savut/tms. niin jatkan matkaa. Ei tarvi ootella, kun jollain on kusi kesken tai housuissa tai paskahätä tai näläkä yms. Siksi ajan yksin mieluiten.Paljon sulle tulee kilsoja/reissu? Mä voisin ajella vaikka kuin paljon kun frendejä on mukana ja tauolla höpistään ties mistä. Yksin ajellessa rupee noi biisitkin loppuun keskenEi.Eiks toi oo aika tylsääAjan mieluiten yksin.. Mä taas haluisin hamuta kaikki mahdolliset kamun kaveritkin mukaan![]()
![]()
![]()
Hei mäkin meen.. en kyllä ihan nordkappiin asti.. mutta pohjosnorjan lenkin ja kans yksin, että mennäänkö yhtä matkaaMulla on suunnitelmissa ensi kesänä vetästä nordkappiin ja takas _yksin_. En nimenomaan halua ketään mukaan. 4-5pv vain minä ja moottoripyörä.... aahhh. Siinä mieli rauhoittuu!
![]()