Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta! Sen takia putkiston laittaneiden mielipiteitä halutaankin mahdollisimman paljon. Vertailun vuoksiJos joku on jonkun putken laittanut, se ei välttämättä tarkoita, että kyseinen henkilö olisi testannut kaikki mahdolliset vahtoehdot läpi.
Kyllä se kokoputki yleensä hukkaa alhaalta jonkin verran. Säädöllä toki paranee huimasti, mutta jää se silti slipariviritteisen tai jopa vakio alle alakierroksilla.Mulla nyt Yoshi Japanin koko ränni 4-2-1... Kun piti niistä prkl savustuspöntöistä päästä eroon ja tuplaputket on muutenkin touring hommia![]()
Tuntuu aikas hyvältä putkelta, eikä äänetkään liian kovat. Nätti siitä ainakin tuliPerstuntuma tällä hetkellä on, että alhaalta katosi vähän potkua ja tuonne 8000rpm paikkeille tuli lisää. Mutta tästä tiedosta nyt ei hyödy kyllä vielä oikeastaan mitään, koska ensi viikolla pääsen vasta penkkiin ja sillon pyörä säädetään kohdilleen. Alas kaipaa selvästi vaan enemmän ruokaa, joten eiköhän se siitä tokene
Enemmän infoa sillon![]()
![]()
Juu, sen tiesin kyllä jo ennestään. Eipä se minua häiritse, onhan siellä alhaalla silti ihan riittävästi. Mutta jo perstuntumalla tosiaan jossain 7000-8000-9000 rpm on selvä ero vakioon. Säädöillä sitten vielä paremmaksi. Yllätys mulle oli kyllä että kokoputkella ilman mitään säätöjä toimii noin hyvin! Lambdaa ei ole paikalla ja siltikään ei tunnu missään minkäänlaisia nykimisiä, tyhjäkäynti on täysin normaali, ei pätki, röpötä tai pauku. Alhaalla vaan huomaa että on selvästi laihalla kun antaa täyden kaasun.Kyllä se kokoputki yleensä hukkaa alhaalta jonkin verran. Säädöllä toki paranee huimasti, mutta jää se silti slipariviritteisen tai jopa vakio alle alakierroksilla.Mulla nyt Yoshi Japanin koko ränni 4-2-1... Kun piti niistä prkl savustuspöntöistä päästä eroon ja tuplaputket on muutenkin touring hommia![]()
Tuntuu aikas hyvältä putkelta, eikä äänetkään liian kovat. Nätti siitä ainakin tuliPerstuntuma tällä hetkellä on, että alhaalta katosi vähän potkua ja tuonne 8000rpm paikkeille tuli lisää. Mutta tästä tiedosta nyt ei hyödy kyllä vielä oikeastaan mitään, koska ensi viikolla pääsen vasta penkkiin ja sillon pyörä säädetään kohdilleen. Alas kaipaa selvästi vaan enemmän ruokaa, joten eiköhän se siitä tokene
![]()
Sama se oli mullakin kun pisti täysputken. Alhaalta ei pelannut ennen säätöä kunnolla.. Oli myös osakaasulla huonohko.Juu, sen tiesin kyllä jo ennestään. Eipä se minua häiritse, onhan siellä alhaalla silti ihan riittävästi. Mutta jo perstuntumalla tosiaan jossain 7000-8000-9000 rpm on selvä ero vakioon. Säädöillä sitten vielä paremmaksi. Yllätys mulle oli kyllä että kokoputkella ilman mitään säätöjä toimii noin hyvin! Lambdaa ei ole paikalla ja siltikään ei tunnu missään minkäänlaisia nykimisiä, tyhjäkäynti on täysin normaali, ei pätki, röpötä tai pauku. Alhaalla vaan huomaa että on selvästi laihalla kun antaa täyden kaasun.Kyllä se kokoputki yleensä hukkaa alhaalta jonkin verran. Säädöllä toki paranee huimasti, mutta jää se silti slipariviritteisen tai jopa vakio alle alakierroksilla.Mulla nyt Yoshi Japanin koko ränni 4-2-1... Kun piti niistä prkl savustuspöntöistä päästä eroon ja tuplaputket on muutenkin touring hommia![]()
![]()