Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vinkistä. Tonne pitää lähteä duksua ulkoiluttaan ens kesänä. Vaikka merialpit houkuttaa kans.Noei tuohon voi olla kuin yksi (1) oikea vastaus:
Dolomit Runden eli Sella Ronda !![]()
...Mitä mää voitin ?![]()
Aika laaja käsite, eikä siellä taida olla yhtä *parasta paikkaa*, paljon on kyllä mielenkiintoisia ja hienoja paikkoja.Mikä on mielestänne paras paikka pohjois italiassa ja miksi?
Jep, oikea vastaus on Malcesine, jos ostoksille halajaa niin sitten RivaPyörällä en ole tuolla ollut liikenteessä mutta muuten reissaamassa joten täältä ääni Como- ja Garda-järven ympäristölle.
Garda-järven rannalta olen joskus ottanut kauneimman mahdollisen valokuvan ikinä. Yleensä en mihinkään paikkaan osaa viehättyä mutta siellä on kyllä puitteet kohdillaan. Lieneekö sitten aika kultaa muistot vai miten..![]()
Saatanallisen kuuma siellä ainakin on. T-paidassa ajellessa on samaa tunnelmaa kuin kiertoilmauunissa istuskellessa.heinäkuun alussa
Ei ole korkealla lämmintäSaatanallisen kuuma siellä ainakin on. T-paidassa ajellessa on samaa tunnelmaa kuin kiertoilmauunissa istuskellessa.heinäkuun alussa
+1Itselle ei ole koskaan avautunut miksi porukka dissaa Italiaa, varsinkin mp-ihmiset. Italiassa on hienot tiet, paljon nähtävää pyörällä, erittäin mp-myönteinen liikennekulttuuri ja muutenkin asenteet ovat kohdillaan motoristin näkökulmasta. Päälle vielä maistuvat ruoat ja mukavat ihmiset.
![]()
Näistä voidaan olla toistakin mieltä. Minulle ainakin Italian ruokakulttuuri oli pettymys. Samoin ihmiset ei olleet kovinkaan mukavia.Päälle vielä maistuvat ruoat ja mukavat ihmiset.
Taisivat vaan luulla saksalaiseksi...Näistä voidaan olla toistakin mieltä. Minulle ainakin Italian ruokakulttuuri oli pettymys. Samoin ihmiset ei olleet kovinkaan mukavia.Päälle vielä maistuvat ruoat ja mukavat ihmiset.