• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

palvelu kannattaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Plootu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kuopio
Tänään nähtiin taas, että palvelu kannattaa('
kaboom.gif
')
. Kävin yhdessä liikkeessä ja kyselin, onko Shoein kypärää punaisena. Ei ollut, joten en ostanut muunkaan väristä. Toisessa firmassa myyjä viitsi tutkia asiaa nettisivuiltaan ja lupasivat tilata oikean värisen kappaleen sisarliikkeestä. Sieltä siis tuli kaupat.

Nyt vaan odotellaan pyörää: tarkoitus olis saada Burgman alle pääsiäisenä. Wow.

Kiitos vaan. Saa nähdä, oppiiko sitä isompaa skoottaa ajeleen. Tähän asti olen pörrännyt vaan vaimon 50ccllä. Siitä se innostus kaksipyöräiseen lähtikin liikkeelle. Varusteet on jo hankittu. Vakuutukset laitan kokovuotiseksi. Nykyään pääsee näköjään joulukuussakin tien päälle. (tunnet HiTech minut muuten Suomen skootteriklubilta toisella nimellä. Kiitos vaan Burgman-opastuksesta)

tunnet HiTech minut muuten Suomen skootteriklubilta toisella nimellä. Kiitos vaan Burgman-opastuksesta
Tämän osasin ynnätä jo itsekin
biggrin.gif
Mutta kuten sanoin, harvat ovat rivimme - ainakin tällä forumilla. Itse olen jäänyt tänne nalkkiin lähinnä ex. prätkäni johdosta - ja sitä ennen tuli hankittua 50cc skode => myös motot.net -sivustolta löytyy tagini
lookaround_orig.gif

Joo, tosivähän taitaa mahtiskoottereita liikkua. Jyväskylän liike sanoi myyneensä niitä 2-4:ään vuodessa, siis uutena. Näille sivuille tuntuu jäävän "nalkkiin", joskin tälläinen alokas kyllä oppii tosipaljon kahlaamalla keskusteluketjuja. Esimerkiksi kunnollisten ajovarusteiden tarpeellisuus tulee palstoilla selväksi.

taidanpa arvata kyseisen mopoliikkeen jossa ekana kävit... jos kyse on kissa-motosta niin en ihmettele yhtään! itsellä ei ole kuin huonoja kokemuksia ko. lafkasta!
033102ass_1_prv.gif

Back