Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
tulee noin yleensä kesässä ajettua keskimäärin.Minun kilometrit jää työ ym kiireiden takia n 7000km kesä.Olen kuullut joskus tosi km määriä useampia kymmeniä tuhansia ajaneitakin öleva.Löytyykö tollaisiakin täältä,laita kilsat lukuun
6000km kerkesin ajaa ennen ku pyörä pöllittiin, nyt kun sain sen takas ja huoltoon ni jos saisin parin viikon sisällä ajoon ni mahdollisesti toiset 6000km vielä kerkee ajamaan.
parissa päivässä tuli mittariin 1000km lisää, Savo-Hesa-Savo reitillä. Eiköhän näitä kilometrejä ala kohta kertymään, kohan ilmat vaan sen salliin. Kokonaiskilsat kaudelta n.4500km.
No voi per.. huhtikuun puolesta välistä lähtien vain n. 2kkm. Josko sitten ennen lumia sais n. 10kkm. Nimi. 60 tuntia töitä viikossa ja loput kodin hoitoa kun mammalla on käsi paketissa olkapääleikkauksen jäljiltä.
Kolmatta tonnia on menossa.
Jatkuva sade ei liikaa innosta ajamaan, onneks sai vuotavat
ajokengät vaihdettua takuun puitteissa.
Periaatteessa ajan kelillä kun kelillä.
Alkukaudessa 3000, mutta en ole ajanut kuin yhden huvilenkin, eli nyt reilun kuukauden loman alkaessa todennäköisesti tulee vähintään tuo 3000 lisää.
Vielä ei ole vapun jälkeen sellaista keliä tullut vastaan, että olisi ajoa estänyt, viime viikon lauantaina meinas jo vähän synkistää, mutta pahimmankin myrskyn aikana tuli 100km mittariin
Tähän mennessä noin 500km. 5 viikkoa sitten selkälihaksen revähdys ja lihas tulehtu, tulehtunu lihas painaa iskiashermoa ja kipu säteilee koko jalkaan.
Tänään olen kuukauteen eka kertaa mopolla töissä. "vaikka tekee kipeää, ei haittaa"... Ei taida kauheesti kestää selkä ja persuukset tänä kesänä ajamista, lääkärit sanoi että noin puoli vuotta niin on ok kunnossa. Enkä edes kehtaa sanoa missä rikoin selkäni
Keväällä tuli ajettua vähän yli 11 000 km, mutta olin poissa Suomesta viimeiset kuusi viikkoa ja pyörä oli seisonnassa, joten jotain 11 500 km on kai mittarissa. Luultavasti 20 000 menee rikki ennen talven tuloa..
Reilut 4 tkm tähän mennessä, tosin jo huhtikuun puolivälissä tuli ajokausi korkattua. Jos sitä ny vajaat 10 tkm sais talveen mennessä ni olisin tyytyväinen...