Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mulla on toi ketjunvoitelija keksintö, jolla ajetaan monta tuhatta kilometriä ilman käsin voitelua, jonka olen ostanut, kun kyllästynyt voiteluun sprey rasvoilla.
Onko teillä kokemuksia kuinka paljon ketjuilla voi ajella tällä asennuksella ?
Entisellä pyörällä (GSX750F '99) meni 25tkm alkuperäisellä ketjulla. Välin 22 -> 25 ketju venyi tosi vauhdilla, 25:ssa oli jo säätövara aivan tapissa ja äänet ..hmm.. mielenkiintoiset. Hassu ilmiö kun heitti uudet ketjut alle, aivan kuin eri pyörällä olis ajanu.
edit: nyt vasta hokasin että puhuttiin automaagisesta voitelijasta.. itse voitelin ihan manuaalisesti.