• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paljoko ajette ketjuilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kotionni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
MOI !

Mulla on toi ketjunvoitelija keksintö, jolla ajetaan monta tuhatta kilometriä ilman käsin voitelua, jonka olen ostanut, kun kyllästynyt voiteluun sprey rasvoilla.
Onko teillä kokemuksia kuinka paljon ketjuilla voi ajella tällä asennuksella ?

Miks sä sitä kettua voitelet???
pftroest.gif
idea3.gif

Olin tosi tylsa, ja korjasin ton hienon typon otsikosta
baaa.gif
biggrin.gif

Juu, ja en voitele, millonkaan, hihna toimii
cool.gif

Entisellä pyörällä (GSX750F '99) meni 25tkm alkuperäisellä ketjulla. Välin 22 -> 25 ketju venyi tosi vauhdilla, 25:ssa oli jo säätövara aivan tapissa ja äänet ..hmm.. mielenkiintoiset. Hassu ilmiö kun heitti uudet ketjut alle, aivan kuin eri pyörällä olis ajanu.
smile_org.gif

edit: nyt vasta hokasin että puhuttiin automaagisesta voitelijasta.. itse voitelin ihan manuaalisesti.
lookaround_orig.gif

Käsin öljyymällä oon päässy 30000.

Ja tiedän kaverin ajaneen 4000km öljyymättä uudet ketjut sipuliksi eli tuon verran ne kestää jos ei voitele..

sen 30.000-50.000km ne ovat runsaalla manuaalisellarasvauksella kestäneet. scottoiler tms. automaattirasvauksella kuulemma ovat ajaneet jopa 70.000km.

käsin voitelulla joskus olluy pitkiäkin aikoja "kuivana" niin joku 35.000km.

ja muuten keppi kuuluu housuihin ja kuminauha kalsareihin.

Back