• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pakuletka 2019 To 31.10 Lahnuksen Shell 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Viime vuonna luvattiin ettei enää ikinä pakuletkoja, mutta kun sitä nyt on useammat kysellyt niin vedetään sitten. Tankatkaa pakut. Merkatkaa risteykset. Ajetaan alle 200 kilsaa. Sateen sattuessa ajamme sateessa. Pelkääjiäkin mahtuu kyytiin rajallinen määrä. Ilmoittautukaa.

Ministerimese vaihtu pakuun niin kaipa sitä vois tulla pyörähtämää.

compinho sanoi:
Sprintteri on kuorma-auto, eihän sillä pysy letkan kyydissä mukana... :no:

Ajetaan mutkateitä säkkipimeässä. Ei taida olla paljoa tehoista kiinni:grin: Eli mukaan vaan.

Niitä on eri massoilla, sama Ducatossa ja varmaan monissa muissakin vastaavissa. Tasan saman auton saat ostaa just alle tai yli kolmen ja puolen tonnin.

Viime vuonna harmitti että ei näin pöhlöön ideaan pystynyt osallistumaan. Nyt pitää tulla mukaan. Pakuu ei vielä ole, niin tuun tarakkaharakaksi jos jollekin kelpaa :paikallatuulee:

marko.fzs sanoi:
Viime vuonna harmitti että ei näin pöhlöön ideaan pystynyt osallistumaan. Nyt pitää tulla mukaan. Pakuu ei vielä ole, niin tuun tarakkaharakaksi jos jollekin kelpaa :paikallatuulee:

Mulla taitaa olla jo kartturi, mutta onhan tuolla tuttuja letkassa.

Mulle mahtuu kartturiks. Harmaa Fiatti IYR rekkarin alulla.

edi sanoi:
Mulle mahtuu kartturiks. Harmaa Fiatti IYR rekkarin alulla.

Kiitos olisin mielelläni tullut.
Kun työt ei haittaa harrastuksia niin sitten se on perhe:rant:
No jos ensivuonna.

Oli muuten pimeetä. Mä en ole varma kiihtyykö powerscudo paremmin kun sammuttaa sutimisen eston. Mutta näyttävämmäksi homma muuttuu ainakin:grin: Transitissa tais olla nuorin letkailija ikinä:jippikaijee:
Alustavasti juteltiin että keväällä uusiksi. Mutta veturointivastuu siirtyy eteenpäin.

Ei kehtaa Jeepillä tulla paikalle, vaikka onhan se vähän pakun näköinen.... :smoking:

Back