sen verran, että redheadin mukaan kysinen hommeli ei aiheuttasi mitään öövermmäräisiä tutinoita mustalle loodalle niinkuin suitsafinlandian teknoguru aikanaan väitti ! soitin tosta astiastosta kun olin kuulevinani ton hapettimen pitävän omaa mekkalalaansa siellä lähtökäyrien alla, just siinä motosalvaruokkoojan vieressä. kyseessähän himmeli, joka tuuppaa ilimoo tuonne poistosydeemiin pakokaasujen puhtaanapitoa varten, ja tavallaan sen lisähapen ansiosta jäännöskaasut palavat vielä siellä pakopuolellakin. totuus lienee kuitenkin se, että päästömittareille annetaan jippoillen hiukan myös puhdasta ilmaa jotta sallitut normirajat eivät ylittyisi.....ja miksei tämmöisellä maatiaisjärjellä ajatellen vehke myös hieman jäähdyttäisi poistokaasuja, mene ja tiedä. no joka tapauksessa härvelistä ei ole mitään hyötyä motukan toiminnalle sinällään, pelkää painolastia tuo on. hämää myös tehomittauksia, koska seoksen säätöä on lähes mahdoton suorittaa optimaalisesti pairin ollessa leikissä mukana, niin sanovat nuo virittäjätietäjät. 99-2001 busissa toi pair oli alipainetoiminen, ja siitä ylöspäin räklätin pelaa pienellä solenoidilla. näissä hirstoriikkilinnkareissa..hahaha....riittää kun tulppailee imupuolelta tulevan alipainekelloletkun, ilman syöttöletkut, ja myös ne pakoaukkoihin johtavat metalliputket tukitaan erillisin umpilaipoin. redhead varmaan kertoo ton jenkkiosoitteen josta noita levynpalasia saapi. 2002- ja uudemmissa ei kait tarvii kun tulpata noi pakoliitokset ja ilmasyöttö, ja heittää se halvatun pairi naapurin koiralle....
mie pyydän vielä tota entistä spegellmannia täydentään tätä ilmiantoa, jotta mun takii ei kukaan busanisti sorru mitään ylimmääräisiä tuhmuuksia tekemään rakkaalleen....
mie pyydän vielä tota entistä spegellmannia täydentään tätä ilmiantoa, jotta mun takii ei kukaan busanisti sorru mitään ylimmääräisiä tuhmuuksia tekemään rakkaalleen....