• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päästetäänkö wanhat jäsenet pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
1 Niillä on hyviä ideoita.,,pidätellään,mut ai juu epäsin siltä kirjoittamisen..
2 Mitä niitä päästään,tulee reikiä ketjuun ja joudun hommiin
3 Miks pois??mulle vaan lisäduunii

Olen roikkunut vuosia täällä ns.pakkojäsenenä,joka voi kirjautua sisään mutta ei voi kirjoittaa!Koska ylläpitäjät tahtovat "rankaista"riveistä poistuvaa!En näe mitään syytä jatkaa tämän palstan käyttöä/siis nukkuvanakaan jäsenenä/Lähinnä ironista on mp-touhu koska sairauteni vuoksi en kykene ajamaan enään koskaan.
Armahda oi Org. ja päästä minut kokonaan pois sivuiltanne...t.rumpali
ps. koska en pysty nimimerkilläni kirjoittamaan,täytyy uhrata mewiän perheen iskä.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Olen roikkunut vuosia täällä ns.pakkojäsenenä,joka voi kirjautua sisään mutta ei voi kirjoittaa!Koska ylläpitäjät tahtovat "rankaista"riveistä poistuvaa!
Kyllä sulla kirjoitusoikat on ollut ja pystyithän nytkin kirjoittamaan.

VIP Jäsenten tunnukset eivät ole poistumassa mihinkään, vaikka et kirjautuisikaan muutamaan vuoteen.

Olen roikkunut vuosia täällä ns.pakkojäsenenä,joka voi kirjautua sisään mutta ei voi kirjoittaa!Koska ylläpitäjät tahtovat "rankaista"riveistä poistuvaa!
Kyllä sulla kirjoitusoikat on ollut ja pystyithän nytkin kirjoittamaan.

VIP Jäsenten tunnukset eivät ole poistumassa mihinkään, vaikka et kirjautuisikaan muutamaan vuoteen.
Nii mun oikeudet on kohillaan, rumpali mun tunnuksia lainas ku ei omillaan pääse kirjottamaan

Nii mun oikeudet on kohillaan, rumpali mun tunnuksia lainas ku ei omillaan pääse kirjottamaan
Asioiden korjaamista helpottaa, jos niistä kertoo esim ylläpidolle - meillä ei edelleenkään valitettavasti ole kristallipalloa käytössämme.

Rumpalinkin tunnus on nyt kunnossa, syitä miksi se oli "aktivointi puuttuu" tilassa voi olla esim se, että käyttäjällä on epäonnistunut uuden mailiosoitteen vahvistaminen muutoksen jälkeen.

Back