• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pääsiäis ajelut? Pk-seutu (2009)

Onko Pk-seudulla tiedossa minkään moisia ajeluita?
Sunnuntaina olis aika juhla kelit lähtee pyöräilee. Jos joku kokenut ja viisas järkkää jtn menoo oon tulos.
thumbs-up.gif

mulla tule joku prätkän ostaja 12 maissa, toivotavasti mene nopeasti, sit pääse toisella ajamaan.

Inhan kylmä keli, mut olisko kellään kiinnostusta käsittelyharjoittelulle, näin kevään kunniaks? Vast yhtenä päivänä käyny ajelemassa, niin ei tekis pahaa... Suoraanhan aina pääsee, mut...

ei varmaan kovin pitkää matkaa viitti kun sen verran viilee ilma, mut jos jollain hyviä ideoita niin kertokoon. itse ajattelin kahen jälkeen lähtee johonkin suuntaan kuitenkin

Eihän täällä ole edes kylmä
biggrin.gif

Mut joo, mulle käy mitä vaan. Kahvittelut, ajelut, parkkispyörittelyt. Koko päivä aikaa, tankki täynnä menovettä ja pyöräkin tykkää kun ei tarvii lumessa ajella enää.

Vantaa voittoista porukkaa, niin Heurekan parkkis? Siinä jos pyöris hetken ja sit vois suuntaa muuallekin? Tosin ehtisin sinne aikasintaan puol kolmeks...

Back