• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oxtar koot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi M
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla on ainakin kokoa suurempi kuin normaali kenkä. Eli muuten jalka 39, mutta Oxtarit kokoa 40.

Minun Oxtarit on ainakin varsin tilavalestiset ja 0ma 44 on sopiva siinä missä muutkin popot Siis T.C.S- Coret

42 jalka ja tcs-gore 42 istuu hyvin.
smile_org.gif

Itsellä jalka 42 ja oxtarin tcs goret 43. Käytän niissä erillistä nahkapohjallista, jolloin just passeli. Pienempi koko tuntui, että vedenpitävyys loppuu kun joutuu venyttelemään sopiviksi.

Käytetyissä tietysti eri asia, vai löysitkö jostain vielä uusia vanhalla nimellä?

Omaan 48-kokoiseen (siroon) jalkaani 48-kokoiset Oxtar Infinity-saappaat ovat jopa hieman löysät, tilaa riittäisi ehkä jopa saapassukille tavallisten sukkien lisäksi.

-Jay

Ostin käytettynä Oxtar explorer kengät kokoa 44 ja ovat jalkaani, johon normaalisti koko 44 menee hyvin, varsin naftit. Muutamaa muutakin Oxtar/tcx kenkää sovittaneena olisin tapipuvainen sanomaan että kannattaa ottaa yhtä kokoa isommat!

Kyseisen merkin kengät on ainakin itsellä olleet varsin hyvät, ainoastaan pientä narinaa pohjista on alkanut kävellessä kuulumaan. Onko muilla ollu vastaavia kokemuksia?

Tcx Competizione Rs:t ja Oxtar SS Performance 2 löytyy, kummatkin kokoa 44. Normaalisti kenkä 43-44. Lestin leveys vaikuttaa mulla aika paljon asiaan koska on rintava ja leveä jalka.

fcmoto myy kans sitä vanhaa mallia eli rx evoa ainakin mustana. ja vielä aiheeseen että mulla oxtarit on samaa numeroa ku muutkin kengät eikä purista.

Oxtar Infinityt kokoa 48, normaali kenkäkoko 47. Oxtarin neljäseiska olisi sekin sopinut; otin yhden koon isomman jotta mahtuisi villasukka mukavasti sappaan sisälle.

Muut kengät on 45-46 seutuvilla, jenkkikoko 12 osuu lähes aina. Oxtarin 46 oli paras.

Back