• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ovatko tärinät normaaleja? CB650R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja erikk
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei kaikki,
Olen lukenut, että pieni tärinä 4000 kierroksen paikkeilla on normaalia vuoden 2019 Honda CB650R -mallissa ja että sen pitäisi helpottaa kierrosten noustessa.

Olen kuitenkin huomannut voimakasta tärinää ohjaustangossa noin 4000 kierroksen kohdalla, joka tosiaan helpottaa 6000 kierrokseen tultaessa. Mutta juuri 6000 kierroksen kohdalla alankin tuntea erittäin voimakasta tärinää suoraan istuimen läpi. Ehkä jotkin osat täytyy vaihtaa. On mahdollista, että jotkut osat täytyy vaihtaa. Yleensä tilaan ne verkosta, ja täältä voi laskea logistiikkakustannukset.

Onko tämä normaalia?

Viimeksi muokattu:
erikk sanoi:
Hei kaikki,
Olen lukenut, että pieni tärinä 4000 kierroksen paikkeilla on normaalia vuoden 2019 Honda CB650R -mallissa ja että sen pitäisi helpottaa kierrosten noustessa.

Olen kuitenkin huomannut voimakasta tärinää ohjaustangossa noin 4000 kierroksen kohdalla, joka tosiaan helpottaa 6000 kierrokseen tultaessa. Mutta juuri 6000 kierroksen kohdalla alankin tuntea erittäin voimakasta tärinää suoraan istuimen läpi.

Onko tämä normaalia?

Kaikissa pyörissä on joku kierroslukualue jossa resonanssit tuntuu, toisissa enemmän, toisissa vähemmän.

Back