• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulussa kerhoa japsi-customeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ronin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyykö Oulusta tai lähikunnista moottoripyöräkerhoa, joka olisi tarkoitettu japsi-customeille? H-D kerhoja kyllä löytyy, mutta niihin ei varmaan pääse mukaan Kawasakilla. Kuitatkaa, jos tietoa löytyy.

Ainakin tommonen näyttää löytyvän. Kuvista päätellen aika kaikenkirjavaa pyörää on kerholaisilla.
http://www.oulumc.fi/

Kysyit kyllä customkerhoa...mut semmosta ei ainakaan äkkiseltään löytyny..

Joo, Oulu MC ei kiinnosta mua henkilökohtaisesti pätkääkään. Oulu MC:llä on Ilmeisesti satoja jäseniä. Liikaa porukkaa mun makuun.

Reippaat 300 niitä näyttää olevan siellä. Juu...eipä sieltä kovin helppoa ainakaan semmosta kerho-yhteenkuuluvuus-mennäänpä kerhon kanssa-yms. fiilistä ehkä löydy..

Tosin, ku on noin suuri kerho, ni voi olla, et siel on jonkunlaista kerhon sisästäkin jakoa. Pelkkää oletusta tosin. Mut esim. kyykyt-customit-matkasohvat... Tosin ne toimii kuitenkin kaikki, jos semmosta jakoa on, saman kerhon alla.

Mutta tämä tästä tähän. Oulussa kaks kertaa oon ollu, joten jätän tämän nyt Oulu-asiantuntijoille
cool.gif

Oulu MC:n rivijäsenenä olevana voinen hiukan valoittaa asiaa...
Kerhoon kuuluu tosiaankin mopoja laidasta laitaan. Samoin ikäjakauma on mielestäni suhteellisen laaja. Kuitenkin kerhon sisällä ei mielestäni syrjitä ketään mopon tyylin perusteella ja kyllä siellä saman tyylisuunnan harrastajat helposti hakeutuvat juttusille toistensa kanssa.
Jos oikein muista niin tallipaikan omaavia jäseniä on jonkin matkaa toista sataa. Tiloihin ei ole avaimia muilla jäsenillä, joten toista sataa jäsentä ovat sellaisia jotka eivät käy tiloissa ehkä niin säännöllisesti. Lisäksi tallipaikan omaavista osa on niin sanottuja passiivisia jäseniä joille tallipaikka on tärkein syy olla kerhon jäsen.

Minulla ei ole mitään tarvetta houkutella uusia jäseniä ja tämä viesti on vain omakohtaisia kokemuksia informaationa. Käy tutustumassa kerhon henkeen, se ei maksa mitään.

Ja itse en tiedä Japsi-customeille omaa yhteisöä Oulussa, kun ei nuo customit itteä niin kiinnosta
tounge.gif

Jaahas...
crazy.gif
Taidanpa muotoilla kysymyksen vähän eri muotoon, kun ei alkuperäinen kyssäri oikein tuota toivottua tulosta. Kun nyt selvästikään Oulusta ei löydy sitä japsi-customeihin "erikoistunutta" moottoripyöräkerhoa, niin olisiko sellaiselle tarvetta? Löytyykö kiinnostuneita? Vai ajellaanko sitten ihan itsekseen?

Tervetuloa Sikumoton kerhotiloihin tutustumaan Kuivaniemelle.
Vaikkapa 22-24.9 kun kerho järjestää SYYSSÄPINÄT.
Majoitustiloja sisälläja ulkona ja luvassa muutama bändi ja hyvää seuraa.
Tää on vähän sellainen omanlaisensa kerho...selittämään ei kannata alkaa, mutta voip olla, että moni tuntis olonsa meidän seurassa kotoisaksi
smile_org.gif

Back