Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hiukan venyy mulla on 52 ja 178/78.... +2-3kg?Kerveleuus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa![]()
![]()
Oon aikasemmat pukuni hankkinu sisäänajettuna eli käytettynä, venyyköhän tää tarpeeks...??? Vai oisko pitäny ottaa 54...?
Olet sentilleen ja kilolleen saman kokoinen kuin minä. Ja puvun merkki ja kokokin on sama (no, Arlen Ness itsellä...ei kai juuri eroa, samalta linjalta ne tulee). Luulisi sen venyvän muutaman lenkin ja viimeistään ensimmäisen "kostean" reissun jälkeen. Alkuun oli itselläkin hankalaa, kyykkyyn mennessä tuntui, että kohta paukkuu saumat.Kerveleuus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa![]()
![]()
No ihan just näin - sama jumppa itselläkin takana....Pitää vissiin pidellä täs kotona vielä tovi päällä että vähän mukautuu ennen kun pistää liikenteeseen päälle...
Ja mie oon tällä hetkellä 184/75 ja Berik:n takki on kokoa 50. Aika tiukka on sovitus, varsinkin jos yrittää saada väliin muuta kuin t-paidan... 50 housuja ei saa jalkaan, ne on pakko olla 52.Hiukan venyy mulla on 52 ja 178/78.... +2-3kg?Kerveleuus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa![]()
![]()
Oon aikasemmat pukuni hankkinu sisäänajettuna eli käytettynä, venyyköhän tää tarpeeks...??? Vai oisko pitäny ottaa 54...?
Sullonkin raamia, noi edellä on jotain nälkämaan Rosseja. Tuo yksikin sai hyvät silmäykset kaupan neidiltä, mutta meni ja tilasi nettikaupasta. Mikälie senkin syynä, raha kai tai suuntautuminen.Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
oikein sovi edes 54:een.
Kaiken lisäksi harrastan(siis oikeesti) urheilua ja työkin enempi
fyysistä.
Omasta mielestä syön terveellisesti ja olut kulutuskin kohtuulllista.
Saatana on se niin väärin....
Tarjoustalossa saattaapi olla vielä halavempi. Sielläkin on valjasosasto. Sieltä hain germaanin lederhosenlaardia ja pukuun sipaisin. Nyt haisen hunajalta.Kokeile Tallipojan Rasvaa! Pehmentää nahkaa hiukan ja antaa hyvän käsittelyn nahalle! pari kertaa kautee! vaik onki tarkotettu hevos jutskii nii nahkaa se on takkiki!Prismasta saa!![]()
Todennäköisesti oot ostanu liian ison puvun. Ite oon 180/80 ja ostin aikoinaan 48-kokosen Dainesen.Kerveleuus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa![]()
![]()
Uusi (lehmän)nahkapuku venyy todella paljon, se todellakin alkaa lepattamaan jos ei oo erittäin tiukka uutena.sanoi:Ja eikö se ole riittävää että on vähän nafti, tuskin se turvallisuuteen 1-osasella paljoa vaikuttaa vaikka se siitä venyisi sopivaksi? Ja tuskin alkaa pahemmin lepattamaankaan? Vai onko tämä vaan fetissi että pakko olla ihan ihonmyötänen puku, löytyykö seuraavaksi lateksit kaapista?![]()
No huh, minä samat 180/82 ja koko 54 yleensä sopiva... märkäpuvut on erikseenTodennäköisesti oot ostanu liian ison puvun. Ite oon 180/80 ja ostin aikoinaan 48-kokosen Dainesen.Alkuunhan se oli ihan hirveetä tappelua että puvun sai edes päälle, mutta aikaa myöten siitä tuli todella mukava ja hyvä.![]()
Joo, tasan ei mene nämä aina.Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
fyysistä.
Koitetaan ottaa kiinniKuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
fyysistä.
Juma tolla erolla saa melkein 14 lootaa kaljaa... Kyllä kannataa...Se on se raha799e on jo kipukynnyksellä 495e mielestäni hyvä diili![]()
![]()