• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ostin "pannarin"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koivor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kokemuksianne ko.merkistä . Onko mitään eroavaisuuksia 90-94 välillä (tekniikassa tai ulkonäössä )

Ymmärtääkseni "Pannari" tarkoittaa Harrikan Pan head-mallia. Ei sitä tehty 90-luvulla. Pitäiskö keksiä uusi lempinimi jos puhuu Hondan Paneuropeasta? Sama koskee Suzukin Intruderin omistajia jotka luulevat ajavansa "Inkkarilla".

niin miustaqkkii kuin tuo willi tähti sano. mä taas sanon sitä panoeurooppalaiseksiseksi. kokemuksia sen verran, että olen monesti vieressä seissyt kun pano on käynyt. ja nähnyt sellaisia ajoissa.

Kokemuksianne ko.merkistä . Onko mitään eroavaisuuksia 90-94 välillä (tekniikassa tai ulkonäössä )
Pyörämallin historiaan en ole perehtynyt, mutta -97:lla olen reilu 30 tkm ajanut hymyssä suin. Ei ole ollut vielä ongelmia, abt. 55 000 km taisi olla mittarissa, kun talviunille pannarin pistin.

Ulkonäkö ei käsittääkseni ole muuttunut näissä vanhan mallisissa muuten, kuin että sivupaneeliin tuli -96 (kai) sellainen kaistale, joka vähän keventää ulkonäköä (ei kai sillä muuta virkaa ole?).

Norjalainen ST1100-sivusto, aika kattava

Se on honda, eli se on kestävä
smile_org.gif

Back