• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.org! Tanssahtelee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

.org! Tanssahtelee - Trancebileet suunnitteilla

• Kiinnostaa ja tulen paikalle jos vain aikataulut sopii

Ääniä: 0 0,0%
  • Mahdollinen ehkä

• EVVK

• Ääniä yhteensä
    0
Elikkäs hieman ollut puhetta järjestää .org!in omat trance-bileet toisin sanoen muutama DJ-paikalle, hyvää menoa, iloisia ihmisiä jnejne

Ja jotta tarkemmin asiaa voidaan lähteä suunnittelemaan niin nyt pitäis tulla sitten vastauksia, onko tämmöiselle hommalle tilausta. Elikkä äänestäkää omaa mielenkiintoa ja halutessa kommenttiakin voi laittaa.

Mitään sen tarkempaa (paikka, aika, DJ:t, kaupunki jnejne) ei ole siis vielä suunniteltu (tästä ei kannata vielä kysellä) vaan nimenomaan alustavaa empiiristä tutkimusta tässä suoritetaan  
smile_org.gif

Vois harkita jos vaihdatte tuon nytkähtelymusan rokettirolliin tahikka raskaampaan metalliin.

Vois harkita jos vaihdatte tuon nytkähtelymusan rokettirolliin tahikka raskaampaan metalliin.
Sitähän on melkein joka häppeningissä.. Tässä nimenomaan idea olis siinä TRANCESSA.
033102bebe_1_prv.gif
Mitä noita PK.seudun yökerhoja yhtään tunnen niin enempi niissä soitetaan trancee kuin metallia. No mut nytkähdelkää rauhassa jos saatte tapahtuman aikaseks. Mulla sulaa aivot jos joutuu trancee kuuntelemaan.

Tää tykkää trancesta JA tanssimisesta, joten jos tapahtuman temporaaliset ja spatiaaliset puitteet vain ovat otolliset, niin...

Kylla ma messissa olen joraamassa, mutta helpompi on menna muiden jarkkaamiin bileisiin kun jarkata omia. nimim kokemusta on oikein olan takaa.

Jos dj yhteyksia haluat niin niita kylla voin antaa, mutta aika paljon noi dj:t suomessa joutuu ite jarkkaa bileita joten liekko nimi miehiin/ naisiin mahdoillisuuta ja ilman niita voi olla aika yksinaista tanssia
wink.gif

Kokemuksesta tiedän, ettei orgissa hirveästi trancen tahtiinn tanssahtelevia ihmisiä ole, mutta olen sentään vuosien varrella muutaman bongannut. Hieno idea Luna!

Mikäli aika ja paikka passaa niin voisi lähteä tanssahtelemaan. Kuulis välillä oikeaa musaa, ku useinmiten kokoontumisissa on jotain ihan muuta ;)

Mä en osaa heilua kautta nytkyä, mutta sen verran kyseinen musiikkityyli uppoaa että lupaan tulla paikalle mikäli on lapseton viikonloppu!
smile_org.gif

Back