Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Vielä ei ole mitään etkohässäkkää suunnitteilla. Kuka vaan ehtii sellaista järjestää, niin kaikin mokomin proggis pystyyn. Osallistujia luulisi riittävän.
Tivolin tilalla olisi avattuna uusi paikka, jossa on sisätiloissa minigolf sekä curling http://crazygolf.fi/. Tai sitten keskustassa on myös sama keilapaikka edelleen olemassa, jossa edellisenä vuonna käytiin. Kumpikin kävelymatkan päässä Plevnasta.
Mä täällä olen salaa haaveillut että oisin mukana..nyt se paljastu
Iho on vaan niin pirullinen.......
Jos odotan la asti niin ei saa enää varmaan hotellia
Mulla on teitä vähän ikävä
Hengessä mukana joka tapauksessa.
Smurffi kuittaa ja kiittää
Onko nyt lakerikengät kiillotettu, pikkutakki silitetty ja karttapiste tallennettu navigaattoriin? Jos ei ole, niin onneksi on vielä yksi ilta aikaa lahjoa puoliso/naapuri/postinjakaja tekemään kaikki tämä. Plevna taitaa ollakin suurimmalle osalle tuttu paikka. Meidän pöytävaraus löytyy tietääkseni Terwon nimellä, sijainti on ylätason vasen takanurkka.