• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org-pikkujoulut, Tampere la 5.12.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kivaa, kun saatte mahdollisuuden kokoontua yhteen! Joudun passaamaan kuten syyskokouksenkin..ei iho kestä ylimääräisiä :no:
Hyviä pikkujouluiluja!

Vielä ei ole mitään etkohässäkkää suunnitteilla. Kuka vaan ehtii sellaista järjestää, niin kaikin mokomin proggis pystyyn. Osallistujia luulisi riittävän.

Tivolin tilalla olisi avattuna uusi paikka, jossa on sisätiloissa minigolf sekä curling http://crazygolf.fi/. Tai sitten keskustassa on myös sama keilapaikka edelleen olemassa, jossa edellisenä vuonna käytiin. Kumpikin kävelymatkan päässä Plevnasta.

Kaippa sinne täytyy vääntäytyä, kun taisin jo vahingossa varata yöpaikan Hallilasta...

Mä täällä olen salaa haaveillut että oisin mukana..nyt se paljastu :baahaahaa:
Iho on vaan niin pirullinen.......
Jos odotan la asti niin ei saa enää varmaan hotellia :(
Mulla on teitä vähän ikävä :)
Hengessä mukana joka tapauksessa.
Smurffi kuittaa ja kiittää :right:

Onko nyt lakerikengät kiillotettu, pikkutakki silitetty ja karttapiste tallennettu navigaattoriin? Jos ei ole, niin onneksi on vielä yksi ilta aikaa lahjoa puoliso/naapuri/postinjakaja tekemään kaikki tämä. Plevna taitaa ollakin suurimmalle osalle tuttu paikka. Meidän pöytävaraus löytyy tietääkseni Terwon nimellä, sijainti on ylätason vasen takanurkka.

Nähdään (viimeistään) siellä! :jippikaijee:

Etkoilu jää mun osaltani nyt sittenkin väliin, harmittelen tapausta. Plevnaan sitten tulen paikalle! :bisseä:

Onko se etkoilu jo päätetty? Jos ei, ni multa ääni minigolfille. Se keilapaikka ei ollut oikein hyvä...

Vasemman ylänurkan sijaan me istutaan oikeassa alanurkassa. Muutama sentään jo löysi perille.

Kiitos Örkeille. Oli kiva nähdä vanhoja tuttuja naamoja ja sitten vähän tuntemattomiakin. :respect:

Back