• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Östersundom 5.8.07 klo 14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin, tällä kertaa letka pysyi kasassa kolme ekaa risteystä...
tounge.gif
Hyvä pojat ja tytöt!!
thumbs-up.gif
Jaahas, mun takana tuli kaks pyörää - viimesenä ttuttu .

Mun edellä ainakin toimi mukavasti odotukset, sen mitä näin. Kriisin edessä ajellut herrasmies venttaili nätisti kirsiä kääntymisissä ja me sitten jäätiin risteykseen venaa ttuttu:a ja sitten toista ajelijaa. Sen mitä heidän takanaa on tapahtunut en tiedä.

No niin, tällä kertaa letka pysyi kasassa kolme ekaa risteystä...
tounge.gif
Hyvä pojat ja tytöt!!
thumbs-up.gif
Jaahas, mun takana tuli kaks pyörää - viimesenä ttuttu .

Mun edellä ainakin toimi mukavasti odotukset, sen mitä näin. Kriisin edessä ajellut herrasmies venttaili nätisti kirsiä kääntymisissä ja me sitten jäätiin risteykseen venaa ttuttu:a ja sitten toista ajelijaa. Sen mitä heidän takanaa on tapahtunut en tiedä.
Juu, hra Presidentti on oikeassa! (Heii.... tehdäänx Jassusta Presidentti?
tounge.gif
Kaikissa mopokerhoissa on Presidentti, toim.huom.)
Siis J. on oikeassa. Mä olin vika ja Extreem oli minusta seuraava ETEENPÄIN. Kahvilasta lähtiessä katsoin, ettei kukaan lähde/ole minun takanani. Jäin vielä siihen kahvilan tiehaaraan hetkeksi vartoomaan, ettei vaan kukaan... Ei tullut! Lähtö tapahtui kyllä sitten lopulta aika yllättäen. Kukaan ei selkeesti sanonut, että "nyt sitä sitä lähdetään hip hip hei!" 14 mopoa olin laskevinani. Saiko kukaan muu mitään muuta lukua, kun me
062802moto_prv.gif
?

Etuletka näytti hyvin pysyvän ja kasaantuvan vielä kun käännyttiin Uudelta Porvoontieltä vasemmalle! Jengi joutui väistämään vastaantulevia, niin poppoo oli hyvin yhdessä, sit mun edestä porukat hävis..

Juu, hra Presidentti on oikeassa! (Heii.... tehdäänx Jassusta Presidentti?
tounge.gif
Kaikissa mopokerhoissa on Presidentti, toim.huom.)
Tasavallan presidentti verottomine korvauksineen kuulostaisi kyllä hyvältä ;)

sanoi:
Siis J. on oikeassa. Mä olin vika ja Extreem oli minusta seuraava ETEENPÄIN. Kahvilasta lähtiessä katsoin, ettei kukaan lähde/ole minun takanani. Jäin vielä siihen kahvilan tiehaaraan hetkeksi vartoomaan, ettei vaan kukaan... Ei tullut!
No mä ihmttelinkin hieman tuota ilmoitusta et letka katkesi, koska näin sun tulevan siellä vikana ja :

- olet suht kokenut letkailija, taatusti tiedät tuon risteysjutun
- Ajelet rauhallisesti eli väitös siitä että olisit karannut horisonttiin ei ole uskottava ;)

sanoi:
Lähtö tapahtui kyllä sitten lopulta aika yllättäen. Kukaan ei selkeesti sanonut, että "nyt sitä sitä lähdetään hip hip hei!"
Nojoo, lähtö viivästyi kun kaffilan keittiöltä kesti tunti toimittaa parin onnettoman safka-annokset ja siinä sitten odoteltiin, tosin kyllä se joukkosiirtyminen oli mielestäni ihan "normaalinlainen" sihen pyörille ja hetken seisoskeltiinkin muodostelmassa odottamassa loppuja.

No, eipä tästä kai kande sit enempää pohtia.
Muuta kun sen verran et jokainen voip tehä mokia,
ja jokainen niitä tekee.
Ma olisin voinut ajaa kovempaa, mut yliriskiä en viitti ottaa.
Innolla kuiteskin odottelen kun seuraavan kerran pääsen mukaan!

Nojoo, lähtö viivästyi kun kaffilan keittiöltä kesti tunti toimittaa parin onnettoman safka-annokset ja siinä sitten odoteltiin, tosin kyllä se joukkosiirtyminen oli mielestäni ihan "normaalinlainen" sihen pyörille ja hetken seisoskeltiinkin muodostelmassa odottamassa loppuja.
Kesti muuten taas jälleen kerran aivan he**etin kauan tuo ruokien saaminen ulos tuosta lafkasta, eikä ole ensimmäinen kerta. Pitänee tästä eteenpäin tyytyä pelkkään kahviin jos siihenkään...ei sillä, me ei oltu lenkille lähdössä muutenkaan kun Joensuusta pamautettiin siihen Itäsalmeen, mutta silti ottaa päähän tuo he**etinmoinen hitaus tuossa paikassa...
mad.gif
mad.gif

Back