• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! goes Motoristi Survival '07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuvia näkyvillä:

www.motoristisurvival.fi

vasemman reunan linkeistä
->Kurssikuvia

turvallista
sport05.gif
matkaa
062802moto_prv.gif

Onkos sillä Hra. Hannulalla vielä kuvia, vai oliko ne jotennii yhdistettynä jo näihin... Minäkun en havainnut kenenkään muun kuvaavan meidän ryhmää
nixweiss.gif

On niitä jonkun verran, Posarin kuvien kanssa lähes 600. Purkaminen, karsiminen ja säätäminen meinaa vähän kestää...

Voi jospa olisin saanut olla muuukaaaana. Perua piti.
MC Prostatan prospect - status muuttui krooniseksi täysjäsenyydeksi.
P.F.F.P - ja muuta hauskaa.

Juuupa juu......kiitos kaikille mukana olleille.... Vestekalle menomatkasta ja mökkiseurasta...holy lle, nwobhm ja ? paluumatkan "pizzaseurasta"....ei huonot pizzat lopella ? Mä yritän vielä päästä tonne EAK 2...

turvallista matkaa ...
biggrin.gif

Juuupa juu......kiitos kaikille mukana olleille.... Vestekalle menomatkasta ja mökkiseurasta...holy lle, nwobhm ja ? paluumatkan "pizzaseurasta"....ei huonot pizzat lopella ? Mä yritän vielä päästä tonne  EAK 2...

turvallista matkaa ...
biggrin.gif
Toi kysäri oon sitten minä... Kiitän minäkin ohjatusta kotimatkasta, olihan se mainiota mutkaa verrattuna motariin, jota olisin posottanut vain apaattisesti kahdensadan rajamailla... kurssilta tuli hyviä ahaa-elämyksiä ja sisäistin jotain mitä aiemmin vain 'tiesin'...

liiityin sitten samantien orggiin eli olen Oikea Jäsen
062802jumpie_prv.gif

Kurssin ja paluumatkan jälkeen olen ajanut entistä kovempaa
confused_orig.gif
?
smile_org.gif
kun totesin että niitä väistöjä ja jarrutuksiahan pitää harjoitella joka kerta kun ajaa niin että ne pysyy selkärangassa --> no siksihän ajetaan 'aktiivisesti'
withstupid.gif

eli nyt sitten meikäkin aiheuttaa pahennusta kybällä, aina täyskiihdytyksiä ja lukkojarrutukset ennen mutkia, raju heittoväistö mutkaan... kyllä turvallisen ajamisen kurssilla kannattaa käydä!!!

Back