Z zpete - Liittynyt 22.6.2004 Sijainti Jyväskylä 11.6.2009 #301 (Jagge @ Kesä. 10 2009 sanoi: Timpan Wonder (S)creamia... Napsauta laajentaaksesi... Mie ihan varmuuden vuoksi vielä hävitin sen oman pikku shampoopulloni... kun jäi epäselväksi josko sitäkin oli täydennetty tuolla ihmeaineella
(Jagge @ Kesä. 10 2009 sanoi: Timpan Wonder (S)creamia... Napsauta laajentaaksesi... Mie ihan varmuuden vuoksi vielä hävitin sen oman pikku shampoopulloni... kun jäi epäselväksi josko sitäkin oli täydennetty tuolla ihmeaineella
piipu Liittynyt 18.6.2006 Sijainti espoo 11.6.2009 #302 (Jagge @ Kesä. 10 2009 sanoi: Mä oon koittanut täältä kysellä kaupoista sitä Timpan Wonder (S)creamia, mutta eivät tunne tuotetta? Ei hätää, annoin kaikille kosmetologeille Timpan numeron, saavat tilata suoraan tuottajalta. Napsauta laajentaaksesi... timpalle tulee kiireinen kesä,mutta rahakas kiitos vaan kaikille paranemis toivotuksista..uus kypärä just hankittu,nam...mangneettikuvauksiin ootan vielä lupaa ja mopo päätöstä ei vielä tullu.
(Jagge @ Kesä. 10 2009 sanoi: Mä oon koittanut täältä kysellä kaupoista sitä Timpan Wonder (S)creamia, mutta eivät tunne tuotetta? Ei hätää, annoin kaikille kosmetologeille Timpan numeron, saavat tilata suoraan tuottajalta. Napsauta laajentaaksesi... timpalle tulee kiireinen kesä,mutta rahakas kiitos vaan kaikille paranemis toivotuksista..uus kypärä just hankittu,nam...mangneettikuvauksiin ootan vielä lupaa ja mopo päätöstä ei vielä tullu.