• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Baarimeeting Hki 19.01. klo 20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tammikuun paukkupakkasista ei ole tietoakaan ja sitkeimmille sisseille ajokelit eikun jatkuvat vaan. Nyt kuitenkin on taas se aika kuusta, kun heitetään viihteelle ja suunnataan kohti tuoppeja ja drinksejä.

Paikka on legendaarinen Ruoholahdenkadun Kantis, katutaso. Aika on perjantai 19.01. ja kellonaika 20.00.
Tervetuloa kaikki orggilaiset!

Hintataso Kantiksessa on kohtuullinen, joten se ei ole ainakaan este osallistumiselle. Laittakaa nimeä alle, jotta voidaan yrittää varata riittävästi pöytätilaa (en tiedä onnistuuko).

Ravintola löytyy alla olevan kartan/linkin perusteella. Matkaa rautatieasemalta on n. kilometri.

KANTIS JA KARTTA.

meitä kaksi
biggrin.gif

mulla on duunia tuolloin klo 21 asti, mutta siitä suoraan baariin jeejee
033102beer_1_prv.gif

Paikalla, kasilta pääsen töistä eli tulen kun ehdin.

Paha, paha...messuviikko/viikonloppu eli töitä, töitä ja töitä...mut alustavasti juu!
033102beer_1_prv.gif

Perkule kun sattu huono päivä, lauantaiaamusta sählyturnaus ja pakkovoiton=kauden avausvoiton paikka, ei parane mennä kankkusessa...
sad_orig.gif

Hyvät kännit tuolla sai aikaiseksi viime kerralla.

höööh
sad_orig.gif
kaveri menee lauantaina naimisiin....
elikkä ei voi tulla koska oon jo mennyt lupautumaan sinne - ja jotenkin en usko sen olevan mukava kokemus jos on kaamee kapula
smile_org.gif

idea3.gif
tiettyhän mä voisin soitella hänelle ja kysästä josko niitä häitä vois siirtää ihan vaikka viikolla...

höööh  
sad_orig.gif
elikkä ei voi tulla koska oon jo mennyt lupautumaan sinne - ja jotenkin en usko sen olevan mukava kokemus jos on kaamee kapula  
smile_org.gif

idea3.gif
tiettyhän mä voisin soitella hänelle ja kysästä josko niitä häitä vois siirtää ihan vaikka viikolla...
Näyttää ne häät jo viikolla siirtyneen, kai niitä voi lisääkin siirtää...

Rimmon kirjoitti:
sanoi:
Meillä näyttää heikolta toi 13. päivä olis meinaten yhdet häät sille päivälle, 19 pv kuulostaa noista paremmalta.

033102bebe_1_prv.gif

höööh
sad_orig.gif
smile_org.gif

idea3.gif

Rimmon kirjoitti:
sanoi:
Meillä näyttää heikolta toi 13. päivä olis meinaten yhdet häät sille päivälle, 19 pv kuulostaa noista paremmalta.

033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Kappas - sitä ei kannata uskoa tälläsissä asioissa.
Kato tuon ikäisillä alkaa dementiat vaivaamaan
tounge.gif

Onneksi sillä on tällänen näpsäkkä kämppis joka aina kertoo sille missä sen pitäis millonkin olla, ja missä on sukat
biggrin.gif

Tai sitten se on menossa jonkun muun häihin kun mä
lookaround_orig.gif

höööh
sad_orig.gif
smile_org.gif

idea3.gif

Rimmon kirjoitti:
sanoi:

033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Kappas - sitä ei kannata uskoa tälläsissä asioissa.
Kato tuon ikäisillä alkaa dementiat vaivaamaan
tounge.gif

Onneksi sillä on tällänen näpsäkkä kämppis joka aina kertoo sille missä sen pitäis millonkin olla, ja missä on sukat
biggrin.gif

Tai sitten se on menossa jonkun muun häihin kun mä
lookaround_orig.gif
Ja teidän takia laitettiin tämä päivä. Perkele!

Voisanhan sitä tulla muutaman olutkupposen nauttimaan
033102beer_1_prv.gif
Täytyy vaan yrittää pitää mopo käsissä, lauantaina töitä...

Back