• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ookko nää motoristi? : Tapahtuma 16.5.2015 Emc/Oulu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kallokas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kallokas

Räkkä-Ronsoni
MotOrg ry jäsen
Ookko nää motoristi? : Tapahtuma 16.5.2015 Emc/Oulu

Olisiko muitakin kuin minä tulossa paikalle klo 11-14, (Mahdollisuuksien mukaan, Motorgin "ulkoisilla tunnuksilla" varustettuna), tekemään Motorg:ia/Orggia tunnetuksi?http://www.kaleva.fi/ookkonaa/tapahtumat/ookkonaa-motoristi/694772/ Viime keväinen Oulu/Orgista Kalevassa ollut juttu jäi hieman tavoitteestaan ehkä juuri siksi, ettei meitä ole tarpeeksi tunnistettu. :paikallatuulee: http://www.kaleva.fi/teemat/moottori/motoristit-ajavat-letkassa-hymy-loistaen/661847/

Mulla oli tarkoitus käyä kuitenki, voishan siellä aikansa pyöriä. Erämessutki tosin oli muistaakseni samana viikonloppuna?
Mulla vaan ei oo noita ulkoisia tunnuksia oikeen, taita tuo jäsenkortin mykana tullu tarra olla ainoa.

specka sanoi:
Mulla oli tarkoitus käyä kuitenki, voishan siellä aikansa pyöriä. Erämessutki tosin oli muistaakseni samana viikonloppuna?
Mulla vaan ei oo noita ulkoisia tunnuksia oikeen, taita tuo jäsenkortin mykana tullu tarra olla ainoa.

(Stringit jalkaan ja tarra persposkeen, viesti menee taatusti perille). :D Katellaan, eiköhän sitä jotakin järjesty...

Pitää yrittää sorvata aikatauluja ja tulla ainakin pyörähtämään paikan päällä :orgmp:

Jeswe sanoi:
Pitää yrittää sorvata aikatauluja ja tulla ainakin pyörähtämään paikan päällä :orgmp:

Juu...eihän siitä mitään "kokopäivä" hommelia kenellekkään lykätä, kunhan vaan kuurtoillaan ja patsastellaan paikalla muina miehinä ja naisina. :) Jospa vähän saataisiin viestitettyä porukoille, ettei tässä olla mikään "omituisten otusten kerho" vaan ihan varteenotettava mp-harrastaja porukka. :blink:

Viimeksi muokattu:
Poutaa lupailee Foreca Ouluun huomiselle, joten Emc:llä nähään...:) Yritetään saada Motorgin toiminnasta kertovaa julistetta esille ja muutenkin porukalla edustaa meitä joten tutut ja tuntemattomat, nykäiskää vaan hupparin hihasta (ei kuitenkaan irti) :grin: ja tulukaahan juttelemaan.

No eipä tosiaankaan ollut mitään yleisö ryntäystä Oulun Ookko nää...tapahtumassa, ehkä oli liian kylmää, mutta meitä Orggilaisia oli paikalla kyllä. :) Saatiin kuitenkin Motorgin julisteet esiin Emc:lle, Motormanille ja T Hirvonen Oy:lle. :thumbup: Kiitokset Teemu80 ja Specka prosyyrien tulostamisesta.

Viimeksi muokattu:
Back