• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

onks sopiva hinta???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fjanei
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli olen ostamassa tollasen zx6r:n vm.99 ja mittarissa 21000km. Hinta noin 8700euro?onks mielestänne sopiva hinta?
Kiitos!
sport05.gif

Pyörä on selvästi ylihintainen, motopalstan hintoihin ei kannata suoraan verrata tai niistä kannattaa ainakin vähentää aika reilusti kun ne ovat kuitenkin liikkeiden pyyntihintoja ja niistä saa suoralla ostolla nyt useimmiten ainakin 1t€ alennusta. Kyllä 6v vanhan pyörän hinnan pitäisi olla noin 7t€ paikkeilla, varsinkin jos on kysessä suora osto.

Vilkaise esim. EE-speedin hintoja uudesta ajamattomasta ylivuotisesta pyydetään 11800.

Jep, ei kannata maksaa tuon vertaa. Ellei sitten ole kyseessä joku aivan briliantti yksilö jossa on kaikkee.

Esim. 2-kilpistä, jos ei haittaa, 03:sta joku myi muistaakseni viime talvena 8000 euroon. Ennemmin ostaisin esim. tuon kuin sen mitä itse olet katsonut. Ja on noita 03:sia lähtenyt muutenkin kympin pintaan molemmin puolin ja pyörä on kuiten aivan eri kuin tuo mainitsemasi.

Nii-n olisko paha sijoitus uusvenäläinen-eiku ylivuotinen.
Jos miettis että hinta putois 5-6 vuodessa tuon 3000€.
Eli siis JOS.

Ylihintainen... Laita kaks tonnia lisää, niin saat 03 tai 04..

6300€ ois musta oikea hinta 6vuotta vanhalle pyörälle. Ja on muuten aika vähän ajettu. 4000tkm/kausi on mielestäni todella vähän, että ihan herättää epäilystä..
omg.gif

Mä oon ajanu eräänä täytenä kautena vajaa 300km. Aina ei ehdi baanalle, vaikka kuin seisois
confused_orig.gif

Vimmekaudellakaan en kerennyt ajaan ku 2100km.

Mjep, siinä 6500 kieppeillä olisi varmaan kohtuu hinta.

Hassun kalliita noi käytetyt vieläkin. Motopalstaa ihan turha käyttää minkään asteisena verrokkina, fillarit jota siellä kaupataan ovat liikkeiden vaihtopelejä. Aina hinnoteltu pyynniltään tosi reilusti, ja mukaan vielä laskettu se 6 kk leviämisriski.

Nettimotossa taas kaupan yksityisten pelejä, sieltä saa jotain osviittaa hinnoista. ja niiden pohjaltahan sitä liikkeessä kannattaa lähteä tinkaamaan.

Back