• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko virtuaalikavereista tullut oikeita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänäkesänä on tullut kierretyksi härmän mp tapahtumia, sattuneesta syystä, ja aika moni orggilainen on tullut kerhokaveriksi, mitens itsellä?

No eipä tältä foorumilta ole kyllä kieltämättä tullut vielä.

Pari tuttua on toki käynyt ilmi foorumilaisiksi, mutta heihin olen taasen tutustunut muuta kautta.

Toisaalta puhtaasti netin kautta, niin nörttifoorumilta on tullut pariin jätkään tutustuttua, joilla on tietokoneiden lisäksi motskaritkin ja heidän kanssa on ajeltukkin ja hififoorumeilta on myöskin tullut kavereiksi muutama heppu, näin vuosien mittaan.
smile_org.gif

Elikkäs threadin kysymykseen vastaten niin yleisesti ottaen kyllä.

Virtuaalikavereista on tullut, näin äkkisiltään laskiessa, n. 8kpl kavereita tässä vuosien mittaan IRL:kin.

Aika paljon tunnen orggilaisia myös livenä
smile_org.gif
. Tapahtumien kautta tulee tutuksi parhaiten. Esim. ratapäivillä. Mut pääsääntöisesti "kaveriyhteydenpitoa" pidetään joko livenä tai jos virtuaalisesti niin silloin Facebookissa. Orggi on vähän enemmän semmoinen yleisen jaskanpauhannan paikka
biggrin.gif
.

Yksi muinoinen koulukaveri löyty .orgin kautta. Muuten ei IRL-kavereita ole juur siunaantunu netin kautta...

Ja Feisbuukkia ei tueta. Hommatkaa elämä  
tounge.gif

Kyllä mä olen ainakin tutustunut moniin org.laisiin. Ja joistain on tullut ihan kavereitakin! Helvetin hienoja tyyppejä kaikki!
bowdown.gif

Useat virtuaalikaverit ovat muuttuneen IRL kavereiksi, mutta taitaa kuitenkin olla enemmän IRL kavereita, jotka ovat muuttuneet binääriksi.

onhan noita kavereita, muutamia jopa orgin alkuajoista saakka. tämä ei suinkaan ole ainoa foorumi jossa kirjottelen.

minnekähän on valtaosa -02 orgiin liittyneestä kaartista on kadonnu? näiden kans tuli kokoonnuttua jysärit ja tallinnat ja helsinki & tampere -meetingit jonkin kerran. paljon on meininki muuttunu niistä ajoista.

minnekähän on valtaosa -02 orgiin liittyneestä kaartista on kadonnu? näiden kans tuli kokoonnuttua jysärit ja tallinnat ja helsinki & tampere -meetingit jonkin kerran. paljon on meininki muuttunu niistä ajoista.
Vielä täällä muutama pitkän linjan .ORG!sti on
biggrin.gif
Tosin itselleni täysin tuntemattomia tuollaiset Jysärit ja Tallinnan .ORG!at ovat kun en niihin koskaan ole mukaan lähtenyt => meigä lienee lähes 100% pelkkä virtuaali
lookaround_orig.gif

Kaverit? Mitä ne on
tounge.gif

Kyl mul o tullu kasa kaverei, mitkä o lähtösi nettimaailmast. Netti o parempi yhdistää ihmisii, ku Nokia... ;)

pari hyvää kaverii tuli sillä kun päräytettiin aikanaa samaan helvetin tutkaa kaikki kolma. Siine sit poliisi auton kupeessa tutustuttii aluks vähäse ja sit foorumilla törmättiin ja nyt ollaa hyviäkin ystäviä.
tounge.gif
thumbs-up.gif

Kolme olen nahnyt ihan livena; yksi asuu taalla, ja pari kk sitten kaytiin Pelkiassa kaksistaan, toinen asuu Suomessa ja tuli tanne mp-show'hun, ja kolmas kay taalla vuosittain ja valtaa mun sohvan muutamaksi paivaksi. Neljatta autoin motokaupoissa.

Brittiducatiforumilta on loytynyt aika monta kaveria, me Ducatistit kun ollaan sellaisia sisasiittoisia...
blush.gif

Onhan tullut jokunen tutuksi. Tätä kautta osa, mutta enemmän noissa tapahtumissa tutuksi tulee tultua.
smile_org.gif

Tuosta nimimerkistä vetomies on tullut ehdoton virtuaalibestis.
Empaattisempaa virtuaalikaveria saa hakea.
Sääli vaan kun on muuttamassa pois suomesta vieden samalla yritystoimintansakin mennessään.

Back