• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko sinulla moottoripyöräileviä kavereita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja megazoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko sinulla... - moottoripyöräileviä kavereita?

• Tyhmä kysymys! Tottakai tuhansia...

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä niitä on vuosien varrella tullut kymmeniä.

Ääniä: 1 33,3%
  • Muutama.  Mutta rennompia renttuja saa hakea.

• Itse asiassa ei yhtään.

• Tosimotoristi ei kavereita kaipaa.

• Minä ja ikioma moponi.

• Ääniä yhteensä
    3
Lähikaveripiiriini ei motoristeja kuulu. Sinällään kummallista, että itse olen 10-vuotiaasta lähtien kuolannut jokaisen mopoa suuremman kaksipyöräisen perään. Kortin ajoin tänä kesänä, olen 21-vuotias ja ensimmäinen oma pyörä on vasta hankintalistalla.

No eipä juuri kaveripiirissä pyöriä ole, johtunee osittain siitä että osa käy vielä koulua ja käyttävät rahansa muuhun jne..
Mutta kyllä ainakin mun motoristikaverit on löytyny tämän orgin kautta !!

Moottoripyorailyn kautta on uusia samanhenkisia ihmisia tuttavapiiriin tullut kuormittain
biggrin.gif

Muuta kautta tutuissa vain joitain yksittaisia motoristeja
smile_org.gif

Kolmelta kaverilta mopo löytyy
smile_org.gif
. Onhan se ihan kiva silloin tällöin käydä porukassa vähän  
062802moto_prv.gif
.

Kuin ollakkaan, kamuilla löytyy prätkiä kiitettävästi. Ja kellä ei vielä ole niin vi***uillaan niin kaun että hommaa
tounge.gif

Jopa jotkut tutut kauniimman sukupolven edustajatkin ovat alkaneet haikailla prätkien perään ja sehän on ehdottomasti loistojuttu!!
062802jumpie_prv.gif

Naapurillakin on 6 prätkää ja mulla vaan 3. Nyyh..

Noh...
sad_orig.gif
eipä oo...mitä nyt sit esim. .ORG!n kautta on muutama tullu, mutta jos kyse on noista pitkäaikasista yms. ystävistä, ni ei...
confused_orig.gif

Ei sitten niin yhtään..Kaikki ne kuitenki valittelee että pyöräkuume ois mutta ykskään ei oo pyörää saanu hommattua..

Lähipiiriin ei muutamaa sukulaista lukuunottamatta motoristeja kuulu. Ei kavereissa mitään motoristivastaisuutta ole havaittavissa, päinvastoin, mutta taitaa rahat mennä niin tehokkaasti muualle (esim.
033102beer_1_prv.gif
) ettei riitä pyörän ostoon.

Mä en taida muita tunteakkaan kuin prätkäilijöitä...???
eek.gif

Kaveriporukassa siis kaikilla prätkä...
biggrin.gif
Yhteinen harrastus... kuinka on sattunutkin...
biggrin.gif

Toisaalta en mä kyllä kovin montaa ihmistä ees tästä käykylästä tunne.
bawling.gif
Että jos niillä ketkä tunnen, on prätkä... valikoitunut hyvin.

Miehelläni on pyörä ja usealla työ- ja vapaa-ajan kaverilla. Varsinaisia moottoripyöräilystä tuttuja ei taida olla. Tai no työpaikan mp-klubin porukkaan tutustuin kerhon kautta.

Yleensä ajellaan miehen kanssa kaksistaan. Yksistään ja kolmannen kanssa ajellaan yhtä usein yli ehkä kerran viikossa. Neljä on jo liian iso luku, silloin ohittelu alkaa mennä jo vaikeeksi. Kesään kuuluu varsinaisesti yksi "kokoontuminen". Se on sellainen vammaisten lasten ajeluttaminen, jossa me yksittäiset säädellään liikennettä, jotta sadat sivuvaunulliset pääsee risteyksistä lapset kyydissä sujuvasti ja turvallisesti. Muuten en ota osaa kimppakivoihin.

Hyvä kysymys, joutui ihan miettimään.
Pyöräileviä "lähi"-kavereita on muutamia, mutta heihin olen tutustunut "muuten vaan" vuosien ja vuosikymmenten aikana.
= samanhenkiset löytää toisensa?
Duunin kautta on tullut kolme uutta ajokaveria.
062802moto_prv.gif

Muutama löytyy ja kaikki duunikavereita. Työasiat jää kyllä reissuilla kiltisti sivuun.

Muutamalla kaverilla ja koko lähi suvulla on kakspyöräset, jopa mun äidillä on pappatunturi, meidän suku taitaa olla jonkin asteen pyörähulluja
bowdown.gif

Jokunenhan noita on eli perässäajaja  
inlove.gif
, yksi hyvä ystävä  
062802jumpie_prv.gif
(joka sai tähän hommaan lähtemään esikuvana  
bowdown.gif
), nettituttu  
biggrin.gif
, kaapungin poikia  
wink.gif
. Hmmm naisia on vain hyväpäivän tuttuja tai sitten kyydissä olijoita.

Intin jälkeen pääsin kokeilemaan kaverin 9ärrää... Olin myyty mies. Eli niitä voi syyttää tuon oman pyörän ostosta.
biggrin.gif

Back