• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

onko mukisematta maksettava pcv:n kahdesta kartas-

Penkittäjänä pakko sanoa että onpa outo kysymys. Oletko yleensä maksanut saadusta palvelusta?

Jos pyörälle tehdään kaksi erillistä karttaa, sitä joudutaan varmasti hieromaan penkissä kauemmin kuin tehdessä vain yksi kartta?

Käytännössä annamme tietysti tarjouksen jokaiseen penkitykseen ihan erikseen. Perushinta on olemassa ja sitä sitten sovelletaan sen mukaan mitä asiakas toivoo pyörälleen tehtävän. Meillä homma laskutetaan periaatteella Aloitusmaksu + tuntihinta. Tämä on asiakkaalle oikeudenmukainen tapa, sillä itse työn kesto vaihtelee pyöräkohtaisesti joskus suurestikin. Mun kanssa saa tulla vaikka itse penkkiin ja penkitykseen ihmettelemään.

Penkittäjänä pakko sanoa että onpa outo kysymys. Oletko yleensä maksanut saadusta palvelusta?
Et ilmeisesti ole kovin paljon asiakkaiden kanssa tekemisissä?
PerusPenan pitää aina saada kaikki ilmaiseksi ja kossupullo kaupan päälle
smile_org.gif

Jos ostat parin kenkiä, voitko jättää niistä toisen maksamatta?

onko mukisematta maksettava pcv:n kahdesta kartasta kahden penkityksen hinta?
On. Vai meinasitko että niistä pitäisi saada paljousalennusta jälkikäteen vinkumalla?

Asia on tietty kokonaan toinen jos "kaksi karttaa" on käytännössä sama kartta joista toisessa vaan laihempi cruise-alue tms. pieni ero. Mutta tämä ei oikein ota selvitäkseen tuosta alkuperäisestä viestistä.

On. Vai meinasitko että niistä pitäisi saada paljousalennusta jälkikäteen vinkumalla?

Asia on tietty kokonaan toinen jos "kaksi karttaa" on käytännössä sama kartta joista toisessa vaan laihempi cruise-alue tms. pieni ero. Mutta tämä ei oikein ota selvitäkseen tuosta alkuperäisestä viestistä.
Suurkiitos mm. poverbikelle nopeasta ja asiallisesta palautteesta. Teillä asioidessa olen aina viimeistään pois lähtiessä tiennyt paikkani. Palvelun tasolla pystyy totisesti erottautumaan massassa jopa Turun alueella.  
062802jumpie_prv.gif

Aamukiireissä jätin tekstiosankin tyhjäksi ajan säästämiseksi. Taltta-boy kuitenkin osasi lukea ( puuttuvien ) rivien väleistä.  
idea3.gif

Kokemusta ei siis pc:stä ole päivääkään/kertaakaan ja yritin siis udella että onko niin että pcv:lle tehdään kaksi aivan yksilöllistä karttaa, vai kuten taltta-boy hahmottelikin, toinen kartta on vain "fiilailtu" pruju.

yst. terv.
mopoilija

Suurkiitos mm. poverbikelle nopeasta ja asiallisesta palautteesta. Teillä asioidessa olen aina viimeistään pois lähtiessä tiennyt paikkani. Palvelun tasolla pystyy totisesti erottautumaan massassa jopa Turun alueella.  
062802jumpie_prv.gif

yst. terv.
mopoilija
biggrin.gif

Pikku aamupiruilu piristää kummasti päivää.
Nojoo, oleennainen taisi tulla sanottua, eli tuntien mukaan menee varmasti kaikki säätötyöt kaikissa paikoissa. Toinen kartta perään on useimmiten pelkkä alkuperäisen kartan viilailu. Toista karttaa voi hyödyntää esim sadekelin karttana jolloin kannattaa leikkailla kaikkein rouhein ala/keskivääntö pois liukastelun estämiseksi.

Tervetuloa myös Turkuun. Meiltä saa vittuilun lisäksi myös kahvin ja hyvää huumoria
wink.gif

Back