Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Mutta toisaan, tavarat makso 20€ ja pukki on tähän asti ainakin täyttänyt tehtävänsä kunnolla.
Hitsisauman pettämistä odotellessa![]()
pakko kyllä kommentoida että nuo Louisin edullisimmat pukit / renkaanvaihtopukit ovat tehtyjä mopoille/kevytmoottoripyörille. totaalista paskaa väärällä suunnittelulla. jos tekee itse samalla rahalla pukit saa sellaiset jotka myös toimivat. nuo edullisimmat pukit ovat melkoisen kiikkeriä aparaatteja eikä ole mukava kaataa 15Keuron pyörää 20euron pukin takia mutta kukin tavallaan.sanoi:Mutta toisaan, tavarat makso 20€ ja pukki on tähän asti ainakin täyttänyt tehtävänsä kunnolla.
Hitsisauman pettämistä odotellessa![]()
Hmm tota ei paljon kannata tolla hinnalla itse alkaa tekemään.
Louisilta lähtee pukki 15 eurolla
http://www.louis.de/_10162a....0003352
Pukissa leveys säätö. Ainakin Biker Pointista saa noita louisin kamoja liikehän sijaitsee nykyään Raisiossa
sanoi:pakko kyllä kommentoida että nuo Louisin edullisimmat pukit / renkaanvaihtopukit ovat tehtyjä mopoille/kevytmoottoripyörille. totaalista paskaa väärällä suunnittelulla. jos tekee itse samalla rahalla pukit saa sellaiset jotka myös toimivat. nuo edullisimmat pukit ovat melkoisen kiikkeriä aparaatteja eikä ole mukava kaataa 15Keuron pyörää 20euron pukin takia mutta kukin tavallaan.
mulla on tuollainen Louis pukki, ja nykyään rosterista tehdyt Harris performancen pukit. raha ei mennyt hukkaan.
laitappa kuvia esille niin vois vähän luntata jos on hyvännäkönenMulla on yhdesta ehkä 1" maksuisesta putkesta väännetty pukki, eli yksi putki, päähän vain hitsattu lenkit korvakkeita varten. älyttömän siisti ja toimiva. Pitää laittaa joskus kuva...
Saa yksin pukille ja monista poiketen, voi hypätä pyörän selkään ja rojauttaa alas pukilta ajamalla, monissa pukeissa on liian pitkä kahvaosa ja se lyö takalamppuun, jos tekee noin laskeutumisen.
"i siinä mitään piirustuksia tarvi, mittaat vaan takahaarukan välin ja teet pukista hieman korkeamman kun takahaarukan "alin kohta"
Palat haarukan alle esim L-palkista..Soveltamista vaan "
Tämä muuten ei pidä paikkaansa, tein toisen ja jos käytössä on huoltopukin korvakkeet takahaarukassa, niin ne on edempänä kuin taka-akseli, joten vaikka pukki sopii pyörän alle, niin pyörää ei saa helposti pukille, kun ottaa takarenkaaseen kiinni, älä vaan kysy mistä tiedän....
JT
ei ihan tavallinen puusorvi taida käydäniitä 'härpäkkeitä' saa allrightilta tai niitä löytää kyllä alumiinitankojen sisältäkin, mutta ne pitää kaivaa esiin sorvilla.![]()
![]()
![]()
![]()
Tuossahan tuli aika hyviä malleja.Et mitenkään viittis napsasta paria kuvaa ja lähettää vaikka maililla? Chd@pakkotoisto.com? En kerro kenellekkään![]()