Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kenties kolmin-nelinkertaisen hinnan takia, jopa ehkä myös siksi, että tarvitsee autossaan pääsääntöisesti, mopossa satunnaisesti.Nimim. Yx Tyhmä kysyy, että miksei hanki waterproof navia saman tien? Sillä pärjää autonkin kanssa.![]()
Autoteline maksoi 35e. Ääntä en ole koskaan käyttänyt edes mopossa, vaikka vermeet tulivat vehkeen kanssa. En halua mitään "nataliaa" supattamaan korvaan, että käännyoikeallekäännyoikealle...Kenties kolmin-nelinkertaisen hinnan takia, jopa ehkä myös siksi, että tarvitsee autossaan pääsääntöisesti, mopossa satunnaisesti.Nimim. Yx Tyhmä kysyy, että miksei hanki waterproof navia saman tien? Sillä pärjää autonkin kanssa.![]()
Ja eik sun Rider vaatinut hirmuhintansa lisäksi sit vielä autoteline/kauitin tsydeemin erikseen (kovaan hintaan taas)?
Ei välttämättä pelkästään siitä. Onhan nykyinen One V3 fiksumpi muutenkin kuin Rider, eikä maksa kuin about kolmas-neljäsosan.Okei... siis hinnasta oli kyse.
Molemmat oli syynäEi välttämättä pelkästään siitä. Onhan nykyinen One V3 fiksumpi muutenkin kuin Rider, eikä maksa kuin about kolmas-neljäsosan.Okei... siis hinnasta oli kyse.
Minulla jo onkin N95, johon hommasin sen navigointiominaisuuden.Minä olen mennyt Nokian N80+Navicorella joka on yläkolmiossa vesitiiviissä pussissa. Hyvin toimii.![]()
Autonaveja saa hiukkasen halvemmalla...Nimim. Yx Tyhmä kysyy, että miksei hanki waterproof navia saman tien? Sillä pärjää autonkin kanssa.![]()