• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko korttisi taskussa vai hyllyllä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopedman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko korttisi taskussa vai hyllyllä -

• 1. Olen ajokiellossa

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Olen ollut ajokiellossa tällä kaudella

Ääniä: 0 0,0%
  • 3. En ole ajokiellossa

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
No niin, tähän on helppo vastata...

Kiinnostaisi, että saadaanko orggilaisista jokin prosenttiluku aikaiseksi..  
wink.gif
Nyt kun kohtalotovereita näyttää 'siunaantuvan' vielä näin syksystä. Minulla menee kohtaan yksi.  
confused_orig.gif

Syitä ja seurauksia ei nyt kysytä, mutta toki niitä saa kirjoitella mikäli haluaa/viitsii.

Edit: laitetaan nyt syykin, 104/60 km/h, ei raskauttavia juttuja.

Mjaa, helppo ja helppo vastata, mulla lähti kotilolla kortti maaliskuussa, pyörä ei vielä ollut liikenteessä, laitoin nyt kuitenkin täpän tuohon "olen ollut ajokiellossa tällä kaudella" -kohtaan
smile_org.gif

Kuukaudeksi lähti, 40:n alueella 72 km/h

Mä yritän kotilolla liikkua niin varovaisesti ettei ainakaan sillä lähtisi, ei niin että sillä kovaa pääsisikään. Pyörällä jos lähtee niin "elämä on laiffii". Kortti on ollut taskussa vuodesta 1986 ilman keskeytyksiä.
smile_org.gif

Meni kohtaan kaksi, pidin taukoa touko-kesäkuussa. Nyt on kortti taskussa ja toivottavasti myös pysyy. Säkästähän se monesti on kiinni.  
wink.gif

Kortti taskussa, mutta joka päivä mennään jännäkakka housussa postilaatikosta katsomaan, jos vallesmanni ois kutsukortin laittanut tulemaan. 3 kertaa olen joutunut tänä kesänä osallistumaan keräyksiin tienpäällä.

Lompakossa on, ja joskus ollut kortteja postilaatikossakin.
033102bebe_1_prv.gif

Lottoamista harrastan ahkerasti.
idea3.gif

Puutakaan en voi koputtaa, kun ei ole tässä vieressä.
baaa.gif

Kyl on taskussa ja pyrin sen siellä pitämäänkin. Ei niitä ajokieltoja ennenkään oo minulle tullu!
biggrin.gif

Back