Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä taida jounia perusviritysten vaikutukset enää paljoa kiinnostaaTuossa on perusvirien vaikutuksia ysiärrään.
Moi!Eli tarkoitat zx10r?
Moi!Eipä taida jounia perusviritysten vaikutukset enää paljoa kiinnostaaTuossa on perusvirien vaikutuksia ysiärrään.![]()
Tuossa oli se 1000cc kitti ja 160hp takikselta:Moi!Eipä taida jounia perusviritysten vaikutukset enää paljoa kiinnostaaTuossa on perusvirien vaikutuksia ysiärrään.![]()
Juu taitaa olla jo nyt Jampan viimeisen taian jälkeen pitkästi yli mitä tuossa oli esitetty... mutta kaikki tieto auttaa..
JR
Moikka!En tiedä paljoko tässä on mut ihan kiva vekotin näyttäs olevan.Linkki
Moikka!Tuossa oli se 1000cc kitti ja 160hp takikselta:Moi!Eipä taida jounia perusviritysten vaikutukset enää paljoa kiinnostaaTuossa on perusvirien vaikutuksia ysiärrään.![]()
Juu taitaa olla jo nyt Jampan viimeisen taian jälkeen pitkästi yli mitä tuossa oli esitetty... mutta kaikki tieto auttaa..
JR
![]()
Tuskinpa siinä ysissä yli tuon oli ilman kaasuja. 160hp "tiukassa" dynossa on jo pirusti ysistä, vaikka oliskin big-bore -kitillä!
Onko se mitattu vaparina, ja jos on, niin missä dynossa?
Uudella peruskoneella jos/kun pääsette vaparina sinne 180hp takistehoon (pitäis onnistua) "tiukemmassakin" dynossa, niin sitten riittää 60hp kaasut, jotta pääsee kohtuu hyviin vauhteihin maililla. Saattaa jopa se 330km/h ylittyä, jos kaikki muukin menee nappiin.. 100hp kaasuja nuo ei vaan oikein todistettavasti kestä, nyt tekin sen varmaan uskotte![]()
Joo, kohta se on jo varmaan suomen tehokkain alle tonninen, seuraavaksi maailmanJa taas henkselit paukkuu niin että korviin sattuu..![]()
Moikka!Joo, kohta se on jo varmaan suomen tehokkain alle tonninen, seuraavaksi maailmanJa taas henkselit paukkuu niin että korviin sattuu..![]()
![]()
Ja kestokin on ihan omaa luokkaansa![]()
Makkara... ;-)Minkä jonon?
No mutta kaverillahan oli asiat vielä jokseenkin kunnossa. Mihin muuten terve mies yhtä jalkaa tarvitsee... Tietysti moottoripyörällä ajoon se voi vaikuttaa, mutta voipi siellä radallakin kuolla tai käydä miten tahansa. Tosiasia on se että siellä radalla on muitakin ja pahassa lykyssä kun prätkät kolahtaa yhteen ja tulee lipat, joku perässä roikkuja ajaa vielä yli.Ps. jos jotakin naurattaa mun asenne asiaa kohtaa, niin suosittelen esim. tunnin jutustelua jonkun kirurgin kanssa. Itse tunnen hyvin yhden huippu kirurgin ja tässä vähän häneltä lainattua: " motoristi oli lipattanut ja jalka oli muussina..muutaman leikkauksen jälkeen kuski ei oikein ollut tyytyväinen lopputulokseen... johon kirurgi... paskasta ei saa konvehtii mut ainahan sitä voi yrittää!"
No, siinä on se etu ainakin, että ensiapuryhmä on paikalla. Tosin yleisellä ratapäivällä ei aina ole pelastuspartio väijyssä.No mutta kaverillahan oli asiat vielä jokseenkin kunnossa. Mihin muuten terve mies yhtä jalkaa tarvitsee... Tietysti moottoripyörällä ajoon se voi vaikuttaa, mutta voipi siellä radallakin kuolla tai käydä miten tahansa. Tosiasia on se että siellä radalla on muitakin ja pahassa lykyssä kun prätkät kolahtaa yhteen ja tulee lipat, joku perässä roikkuja ajaa vielä yli.Ps. jos jotakin naurattaa mun asenne asiaa kohtaa, niin suosittelen esim. tunnin jutustelua jonkun kirurgin kanssa. Itse tunnen hyvin yhden huippu kirurgin ja tässä vähän häneltä lainattua: " motoristi oli lipattanut ja jalka oli muussina..muutaman leikkauksen jälkeen kuski ei oikein ollut tyytyväinen lopputulokseen... johon kirurgi... paskasta ei saa konvehtii mut ainahan sitä voi yrittää!"
Toki toki, myönnetään että siellä tapahtuu vähemmän kuolemia. Mutta ne kaikki kaksi ratapäivää joilla olen käynnyt, niin niissä tapahtui ainakin kolme lippaa yhteensä.
Täytyy kyllä olla tuon toisen kommentin kanssa samaa mieltä. Noh ehkä olen vain tyhmä kun en jymmärrä mihin tarvitsee moottoripyörällä noin paljoa tehoja, auton vielä pystyy käsittämään mutta pyörä menee vähän överiksi.En tiedä paljoko tässä on mut ihan kiva vekotin näyttäs olevan.Linkki
Anteeksi, mutta rupeaa sen verran hymyilyttämään toi hehkuttaminen, että on pakko kommentoida. Jotta nyt vältyt enemmältä itsesi nolaamiselta ton uhoamisen kanssa, niin mainittakoon sen verran että Mika 14R:n mopossa on käsittääkseni pauttiarallaa tuplasti voimaa verrattuna sun kaasumopoon.Makkara... ;-)Minkä jonon?
Moi!Anteeksi, mutta rupeaa sen verran hymyilyttämään toi hehkuttaminen, että on pakko kommentoida. Jotta nyt vältyt enemmältä itsesi nolaamiselta ton uhoamisen kanssa, niin mainittakoon sen verran että Mika 14R:n mopossa on käsittääkseni pauttiarallaa tuplasti voimaa verrattuna sun kaasumopoon.Makkara... ;-)Minkä jonon?