• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko käämi palanut  matkaseuran takia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumpali
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko käämi palanut  matkaseuran takia? -

• 1 on

Ääniä: 0 0,0%
  • 2 ei

• 3 ajan yksin

• Ääniä yhteensä
    0
Joskus kauan sitten on tenat alkaneet tulvia kesken reissun muutaman kerran.Sen jälkeen olen oppinut että porukassa tehdään pidempää reissua vain sellaisten kavereiden kanssa joiden kanssa systeemit on tiedossa.Jonkinlaiset perussysteemit pitää sopia ennen reissua ja jos jollakulla alkaa tökkiä, on suu saatava auki ja puhuttava heti eikä kolmen päivän päästä.Sillä selviää jo pitkälle.

Joskus kauan sitten on tenat alkaneet tulvia kesken reissun muutaman kerran.Sen jälkeen olen oppinut että porukassa tehdään pidempää reissua vain sellaisten kavereiden kanssa joiden kanssa systeemit on tiedossa.Jonkinlaiset perussysteemit pitää sopia ennen reissua ja jos jollakulla alkaa tökkiä, on suu saatava auki ja puhuttava heti eikä kolmen päivän päästä.Sillä selviää jo pitkälle.
Joo,tavat täytyy olla jokaisella. Kolme vuotta mekin matkailtiin porukalla toisen pariskunnan kanssa reissujen sujuen mutkattomasti. Eka reissun jälkeen alkoikin apinointi mutta kaveruus kuitenkin kukoisiti vielä. Tänä vuonna heillä paloi käämit (syy ?)ja aamun varhaisina tunteita sanaakaan sanomatta livahtivat omille teilleen kuten epärehellisillä ihmisillä on tapana. Reissua oli yhdessä suunniteltu koko talvi hyvässä yhteisymmärryksessä.
Aina ei ole kaikki sitä miltä se näyttää.
Puhumallahan asioita hoidellaan
smile_org.gif

Vuonna -92 oli yhden kerran vähän siinä ja siinä. Olin matkalla yksin. Muuten on mennyt ihan kohtuullisesti.

Back