G
Guest
Guest
Ylläpitoa olen jo aikani kiusannut sähköpostitse eikä ratkaisua ole löytynyt.
Foorumin yläreunassa lukee "kirjautumisen" jälkeen: "tervetuloa vieras" (pitäisi lukea tervetuloa Flamen)
Alareunan nimilistasta kylläkin löytyy mun "Flamen" tunnari:
66 vierasta, 92 Orggilaista ja 6 Anonyymi(ä) Jäsen(tä) [ Näytä koko lista ]
.......Köpi >Insane >vahvajussi >Diapam >bubblefaerie >Kalpa >tutanhamon > Flamen >Ytsför >Väisänen >FJ20 >anttari >Epimetheus >-RD- >DoubleTwin >-Artsi- >Kawamaki .......
Kokeilin toisellakin tietokoneella ja sama juttu.
Kokeitu siis Mozilla Firefox 0.8:lla: tyhjensin cookiet, cachen & historian ja varmistin et cookiet ovat päällä. mut ei...
Kokeilin myös Nescape 7.1:llä ja sama juttu sillä.
Testasin kirjautumista myös iconboardin omassa foorumissa mut siellä homma tyssää ihan samalla tavalla.
Mikähän asetus vois noissa selaimissa aiheuttaa kirjautumisongelmat?
Muut foorumit toimivat ongelmitta mut joku tässä iconboardin foorumissa nyt ei tykkää mun Firefox/netscape selaimista tai niiden asetuksista.
Koneelta löytyy Nortonin virustorjunta mut ei aktiivista ohjelmallista palomuuria(rautapalikka kylläkin).
Internet explorerilla kirjautuminen menee heittämällä sisään?!?!!
...mut IE:tä en ala käyttää!!
Olisko jollain ollut alussa samoja ongelmia? Mitä vois vielä kokeilla? Itseltä alkaa keinot ja mielikuvitus loppua...
---
Flamen
Foorumin yläreunassa lukee "kirjautumisen" jälkeen: "tervetuloa vieras" (pitäisi lukea tervetuloa Flamen)
Alareunan nimilistasta kylläkin löytyy mun "Flamen" tunnari:
66 vierasta, 92 Orggilaista ja 6 Anonyymi(ä) Jäsen(tä) [ Näytä koko lista ]
.......Köpi >Insane >vahvajussi >Diapam >bubblefaerie >Kalpa >tutanhamon > Flamen >Ytsför >Väisänen >FJ20 >anttari >Epimetheus >-RD- >DoubleTwin >-Artsi- >Kawamaki .......
Kokeilin toisellakin tietokoneella ja sama juttu.
Kokeitu siis Mozilla Firefox 0.8:lla: tyhjensin cookiet, cachen & historian ja varmistin et cookiet ovat päällä. mut ei...
Kokeilin myös Nescape 7.1:llä ja sama juttu sillä.
Testasin kirjautumista myös iconboardin omassa foorumissa mut siellä homma tyssää ihan samalla tavalla.
Mikähän asetus vois noissa selaimissa aiheuttaa kirjautumisongelmat?
Muut foorumit toimivat ongelmitta mut joku tässä iconboardin foorumissa nyt ei tykkää mun Firefox/netscape selaimista tai niiden asetuksista.
Koneelta löytyy Nortonin virustorjunta mut ei aktiivista ohjelmallista palomuuria(rautapalikka kylläkin).
Internet explorerilla kirjautuminen menee heittämällä sisään?!?!!
Olisko jollain ollut alussa samoja ongelmia? Mitä vois vielä kokeilla? Itseltä alkaa keinot ja mielikuvitus loppua...
---
Flamen