• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ongelma äänestyksissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sam77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sam77

Vantaa
Eli aina kun klikkaan äänestys aiheen auki ja yritän äänestää niin tulee teksi: "olet antanut jo äänesi tässä äänestyksessä". missä vika?

Käykö näin jokaisessa äänestyksessä? Ja olet varma, että et ole jo äänestänyt?

Mulla tekee semmosta äänestyksissä, et jos kattoo äänestyksen tuloksen ni sit sen jälkeen tulee teksti "olet jo antanut äänesi tässä äänestyksessä" olis kiva tietää mitä sillon on tullu äänestettyy
nixweiss.gif

Välil kyl tuntuu et herjaa semmosissaki äänestyksissä mihi ei oo antanu ääntä, mut vika saataa olla myös muistissa
tounge.gif

Mulla tekee semmosta äänestyksissä, et jos kattoo äänestyksen tuloksen ni sit sen jälkeen tulee teksti "olet jo antanut äänesi tässä äänestyksessä" olis kiva tietää mitä sillon on tullu äänestettyy
nixweiss.gif

Välil kyl tuntuu et herjaa semmosissaki äänestyksissä mihi ei oo antanu ääntä, mut vika saataa olla myös muistissa
tounge.gif
No voihan räkä. Ton jutun perusteella mulle käy just noin... Joten turhaan mä täällä valitan
withstupid.gif
ORG.ille
bowdown.gif

No se on tarkoituksella noin, ethän sä oikeissa vaaleissakaan tiedä tulosta ennakolta vaan vasta sitten kun olet äänestänyt. Muuten vaikuttais liikaa tulokseen jos tietäis mitä muut on jo äänestänyt, nyt tulee oikeesti oma mielipide esiin.
idea3.gif

No se on tarkoituksella noin, ethän sä oikeissa vaaleissakaan tiedä tulosta ennakolta vaan vasta sitten kun olet äänestänyt. Muuten vaikuttais liikaa tulokseen jos tietäis mitä muut on jo äänestänyt, nyt tulee oikeesti oma mielipide esiin.
idea3.gif
Tämä ei tarkalleen ottaen pidä paikkaansa foorumilla. Jos et ole kirjautuneena sisään, et pysty äänestämään, mutta näet muiden vastaukset. Joten halutessasi pystyt ensin katsomaan, mitä mieltä olet. Tämä vinkkinä kaikille niille, jotka eivät pysty tekemään omia päätöksiä vaan ovat aina sitä mieltä, mitä luulevat muidenkin olevan.

Tämä ei tarkalleen ottaen pidä paikkaansa foorumilla. Jos et ole kirjautuneena sisään, et pysty äänestämään, mutta näet muiden vastaukset. Joten halutessasi pystyt ensin katsomaan, mitä mieltä olet. Tämä vinkkinä kaikille niille, jotka eivät pysty tekemään omia päätösiä vaan ovat aina sitä mieltä, mitä luulevat muidenkin olevan.
Oho, vanhakin oppii uusia asioita
ghostface.gif

Back